Lilleken - anonym diss .
Lilleken kommer in och du ställer dig på platsJag hör din rapp och du hör mitt hånskrattVad tänker du på när du skriver dina texterSkriver du mer blir du utan reflexerFör lilleken är här för att visa sin showMedans du står i busken och tränar på ditt pissflowSå stick hem till din tjej som fejkar sin orgasmHon fejkar och du njuter av flittslaskDu har tjej men går ändå ner på hukBlir du inte avis när du ser att alla har större kukBäst att du går innan jag blir riktigt lackDitt andra val är att bli krossad shack mattSpänner mina muskler få dig att förståDu är under min nivå när du står på tåSå snart laddar jag med lite mer krutOch gör mina ord vassare än spjut
Så jävla fitta ba sluta dissaHitta en plats där du kan sittaOch lägg ner med din attitydEller få ett liv som börjar nå sitt slutSå jävla fitta ba sluta dissaHitta en plats där du kan sittaOch lägg ner med din attitydEller få ett liv som börjar nå sitt slut
Du sa att du har lätt att få tjejerHär luktar det wannabie player !Så ett skott i din panna jävla idiotFör du kommer ingenstans med dina hotOch varför hota när du vet att jag slår till? Ger dig en vänster plockar dig som plocke pinnDu är liten och smal men är nu fett fetÄr pågrund av raderna som du fått seVart är dom du skulle skicka på mig?Dom som skulle våldta mig i min säng?Tsä du ba säger men gör inget åt sakenSnart får du en dildo upp i bakenJag vet om dina hemligheter det vet du att jag görDin jävla fitta fatta du är helt kördAtt du vart med min mamma lockar fram mitt skrattBa ge din pappa en 20 från inatt
Så jävla fitta ba sluta dissaHitta en plats där du kan sittaOch lägg ner med din attitydEller få ett liv som börjar nå sitt slutSå jävla fitta ba sluta dissaHitta en plats där du kan sittaOch lägg ner med din attitydEller få ett liv som börjar nå sitt slutblev inte fullt nöjd men jaja e ju nåt iaf :) så kommentarer? (a)