Lilleken - anonym diss .
Lilleken kommer in och du ställer dig på plats Jag hör din rapp och du hör mitt hånskratt Vad tänker du på när du skriver dina texter Skriver du mer blir du utan reflexer För lilleken är här för att visa sin show Medans du står i busken och tränar på ditt pissflow Så stick hem till din tjej som fejkar sin orgasm Hon fejkar och du njuter av flittslask Du har tjej men går ändå ner på huk Blir du inte avis när du ser att alla har större kuk Bäst att du går innan jag blir riktigt lack Ditt andra val är att bli krossad shack matt Spänner mina muskler få dig att förstå Du är under min nivå när du står på tå Så snart laddar jag med lite mer krut Och gör mina ord vassare än spjut
Så jävla fitta ba sluta dissa Hitta en plats där du kan sitta Och lägg ner med din attityd Eller få ett liv som börjar nå sitt slut Så jävla fitta ba sluta dissa Hitta en plats där du kan sitta Och lägg ner med din attityd Eller få ett liv som börjar nå sitt slut
Du sa att du har lätt att få tjejer Här luktar det wannabie player ! Så ett skott i din panna jävla idiot För du kommer ingenstans med dina hot Och varför hota när du vet att jag slår till? Ger dig en vänster plockar dig som plocke pinn Du är liten och smal men är nu fett fet Är pågrund av raderna som du fått se Vart är dom du skulle skicka på mig? Dom som skulle våldta mig i min säng? Tsä du ba säger men gör inget åt saken Snart får du en dildo upp i baken Jag vet om dina hemligheter det vet du att jag gör Din jävla fitta fatta du är helt körd Att du vart med min mamma lockar fram mitt skratt Ba ge din pappa en 20 från inatt
Så jävla fitta ba sluta dissa Hitta en plats där du kan sitta Och lägg ner med din attityd Eller få ett liv som börjar nå sitt slut Så jävla fitta ba sluta dissa Hitta en plats där du kan sitta Och lägg ner med din attityd Eller få ett liv som börjar nå sitt slut
blev inte fullt nöjd men jaja e ju nåt iaf :) så kommentarer? (a)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|