Stjärnfall
"STJÄRNFALL"
Blicka upp mot himlen, stjärnorna lyser klart ikväll Det var jag som tände dom inatt, och dom lyser för dig. Dom tindrar likt dina ögon, dom blinkar som besatt Älskling, se hur stjärnorna lyser, lyser för dig i natt.
Stjärnfall, Stjärnfall Jag har fallit för dig inatt Stjärnfall, Stjärnfall Du av dem alla lyser vackrast
Du är inte som dom andra, du har mycket mer att ge För i mörkret som jag ser, lyser du alltid lite mer
Tro mig, Jag gör allt som står i min makt För dig Jag vill plocka ner dig i natt
Stjärnfall, Stjärnfall Jag har fallit för dig inatt Stjärnfall, Stjärnfall Du av dem alla lyser vackrast
I natt, la jag mitt hjärta under himmelen I hopp om att, du vill bli min, min vän
Stjärnfall, Stjärnfall Du är min stjärna och jag föll för dig inatt
------
Stjärnfall, Stjärnfall
Det föll en stjärna inatt, och ljuset var så starkt Men skenet dog ut, när stjärnan nudda’ mark Det var du, du som föll inatt min vän, Jag saknar dig här på jorden nu - Men vi ses i himmelen
Stjärnfall, Stjärnfall Jag har fallit för dig inatt Stjärnfall, Stjärnfall Du av dem alla lyste vackrast
*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|