Konstgjord - att skriva dagbok kan vara manligt!
Johans Personliga Dagbok. Kapitel 23: fan alltså, slut igen!
du vet inte ens vad äkta kärlek handlar om ge mig en känsla som sedan kastas bort tusen rader gav samma effekt som inga alls som att din vackra ögon är av diamant det var sagan om ringen, men blev sagan om inget alla dagar som minnen, ja dom bara försvinner och jag kastas ur havet jag simmat för dig efter tusen år av klarhet har jag dimma igen dags att hitta sig själv, jag vill glömma allting om det bara kunde vara så att önskan blev sanning vet inte om det går att drömma om en dummare framtid skulle kunnat sjunga föralltid, men blev dumpad för chansning så du kan ta din lilla väg och gå är sånt som händer, ingen väljer att bli kär och så men jag kan helt ärligt säga att inga tårar har fällt även om jag sårade dig så var du den som sårade mest
jag har varit på toppen så länge att jag nuddade himlen kan inte ens fatta hur det funkade innan släpper inga fördomar, men du är fan inte klok dissar den som tog din oskuld dagen innan du drog dom kallar mig mr magic eller mister cool den dagen du vägrade välja var dagen då minnen dog det var mitt fel att jag föll pladdask för dig men att du var så jävla dum är något du får fatta själv är inte min ensak längre, jag har ett liv att leva och vill faktiskt ha tillbaka all den tid jag spendera vill inte skriva längre, är inte värt ett piss och tar tillbaka allt du kallade ditt men som var mitt jag är inte din prins, så du kan dra nu och måste bara säga att jag mår bra nu och du är bara någon kåtjävel som vill ha kuk så ta dina kukar i käften, för det här är mitt avslut
...kära dagbok, jag måste nu säga farväl för denna gång. Men skriver igen så fort jag fått tillbaka min älskling. Kan väl inte ta så lång tid..
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|