servo - vi kommer träffas igen
vers: jag har gjort mitt bästa, men det verkar inte räcka till ska fortsätta kämpa, vill besegra min egen spegelbild vill inte vara killen som alltid får gå ensam men det finns en tjej där ute, som skapar denna längtan denna känsla,,,,,,,,,, som nästan alla drömmer om en del får känna den men dom flesta dom glöms det är sorgligt, för kärlek är nått som alla ska ha går det inte bra så börja om och ta nya tag jag brukar vakna upp, helt kallsvettig om natten rädd för att jag tappat den dyrbaraste skatten men känslan vänder snabbt, när jag kollar mig omkring och inser att jag är lämnad själv med min egna spegelbild jag vill ha slut på detta, jag vill bara finna dig du är denna resas mål och jag vill bara hitta hem jag fortsätter att vandra och hoppas på det bästa för en vacker dag så hittar jag den rätta!
refr: Jag kommer träffa dig (träffa dig), men kommer ta ett tag (ta ett tag) nu tar jag steg för steg, jag tar dag för daaaaaag Vi kommer träffas igen (träffas igen), men kommer ta ett tag (ta ett tag) nu tar jag steg för steg, jag tar dag för daaaaaag
vers: om du har träffat nån, som fått din tid att stå still men när du tittade bort, så vände hon andra kinden till gräv inte ner dig, för hon är inte värd dig det finns så många andra som uppskattar din kärlek din närhet, och allt du har att bjuda på så kom ihåg, att de alltid kommer gå nya tåg för ingen vill väl vara den som blickar tillbaka och det enda som man känner är en enda stor saknad dags att vända kappan efter vinden och vända blad till nästa kapitel där jag är och står... ensam kvar jag vet att hon finns, det får lågan att brinna vidare för när jag hittar hon så är det slut på allt lidande jag tänker och jag kommer att följa spelets regler om jag så blir tvingad att leta in i evigheten men sanningen är att jag vill bara finna dig Vinna dig, gifta mig, så jag jag slipper diska själv
kritik vore fett!
remember my name you'll be screaming it later!
|