max & bdn - min pensel målar bara nyanser av svart
Max
varför känns det som om bara jag är den av oss som kämpar? är du rädd för att falla? att fallet blir för högt ifall vi klättrar? kanske är det så att du på rutin, har alldeles för lätt att bli besviken? förälskling kanske skrämmer dig, att än en gång få hjärtat upprivet? vilket leder till din passivitet och vår förälskelse blir undviken... men jag glömmer aldrig små detaljer, hur jag älska' dina mungipor när du gav mig såna där värmande medlidande leenden och nu gör jag allt i världen för att visa hur jag ser på dig...
Bdn
Jag gick förbi en plats idag där vi en gång älskade snön var borta likaså spåren efter oss
hjärtat slog en volt eller två jag visste att jag borde vända om vända om och gå
Hörde radion spela vår låt mina läppar formade orden jag sjöng om dig igen ville sjunga dig tillbaka till mig hela tiden med din bild i min hand stegen formade cirklar och hjärtan och mina fingertoppar drömde om din hud jag skrek ut ditt namn i natten
Visste inte hur dåligt man kunde må jag visste att jag borde vända om vända om och gå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|