Caine - Hur kan jag fly?/ Tiderna Ändras
Hur kan jag fly? Vers 1. Jag har sträckt ut min hand allt för många gånger Har för beskriva mina känslor i allt för många sånger Men med tommat ord så står jag ensam när frågan ställdes Varför tvekade jag på svaret och inte sa det som kändes Hur mycket du betyder och allt som vi borde göra Men nu är det för sent och du vill inte längre höra Nu har jag bara min tomma blick och ingen i min hand Men kanske är det så det går timglaset är slut på sand Jag minns mina drömmar i vaket tillstånd om oss som ett par Drömmen fick min uppmärksamhet & inte det som jag har Så du blundade, andades ut och vände i dina steg Varför var jag så feg, kommer för alltid ångra att jag teg Men min lycka har alltid varit en fantasi och den tiden Är snart förbi, för jag slutar tro på att det nånsin ska hända Det är bara i sagorna som turen slutligen kan vända Där prinsen får sin prinsessa, men man kan alltid testa
Ref. Jag har blundat och inte velat se Jag har slutat lyssna och inte längre ge Men jag kan inte fly när det finns i min närhet Hur kan jag fly när jag hela tiden söker kärlek?
Tiderna Ändras Vers 1. Jag har tänkt så mycket tankar å försökt få ut skiten Skriver ner raderna i takten till min speaker Ämnen som kärlek, sorg å smärta Allt för att lätta på mitt hjärta men det finns stunder Där allt drar mig under och jag flyr från mig själv När jag inte kan hålla igen, inte längre kan trycka ner Har sluta be om mer, har slutat hoppas när det inget ger Försöker ta det som det kommer, se va som händer För har jag tur så kanske lyckan kanske vänder Så jag försöker stå med båda fötterna på marken Ta hand om min tjej, kanske sitta å chilla i parken Dags att ordna upp allt, du å jag, så ska det låta Även om jag gör mina misstag så kan du förlåt Men du vet jag ger dig mer än tomma löften Ger dig mer än drömmar för ja lovar jag tar dig dit Så du och jag, du hör ju själv det klingar så sweet
Ref. Saker och ting, men i längden så betyder det ingenting Har vandrar på avlägsna vägar utan en riktning Men försöker hittat tillbaka igen för tiderna ändras Försöker greppa modet och se ljuset tändas Men försöker hittat tillbaka igen för tiderna ändras Försöker greppa modet och se ljuset tändas
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
|