Caine - Hur kan jag fly?/ Tiderna Ändras Hur kan jag fly?Vers 1.Jag har sträckt ut min hand allt för många gångerHar för beskriva mina känslor i allt för många sångerMen med tommat ord så står jag ensam när frågan ställdesVarför tvekade jag på svaret och inte sa det som kändesHur mycket du betyder och allt som vi borde göraMen nu är det för sent och du vill inte längre höraNu har jag bara min tomma blick och ingen i min handMen kanske är det så det går timglaset är slut på sandJag minns mina drömmar i vaket tillstånd om oss som ett parDrömmen fick min uppmärksamhet & inte det som jag harSå du blundade, andades ut och vände i dina stegVarför var jag så feg, kommer för alltid ångra att jag tegMen min lycka har alltid varit en fantasi och den tidenÄr snart förbi, för jag slutar tro på att det nånsin ska händaDet är bara i sagorna som turen slutligen kan vändaDär prinsen får sin prinsessa, men man kan alltid testa Ref.Jag har blundat och inte velat seJag har slutat lyssna och inte längre geMen jag kan inte fly när det finns i min närhetHur kan jag fly när jag hela tiden söker kärlek?Tiderna ÄndrasVers 1.Jag har tänkt så mycket tankar å försökt få ut skitenSkriver ner raderna i takten till min speaker Ämnen som kärlek, sorg å smärta Allt för att lätta på mitt hjärta men det finns stunderDär allt drar mig under och jag flyr från mig självNär jag inte kan hålla igen, inte längre kan trycka nerHar sluta be om mer, har slutat hoppas när det inget gerFörsöker ta det som det kommer, se va som händerFör har jag tur så kanske lyckan kanske vänderSå jag försöker stå med båda fötterna på markenTa hand om min tjej, kanske sitta å chilla i parkenDags att ordna upp allt, du å jag, så ska det låtaÄven om jag gör mina misstag så kan du förlåtMen du vet jag ger dig mer än tomma löftenGer dig mer än drömmar för ja lovar jag tar dig ditSå du och jag, du hör ju själv det klingar så sweetRef.Saker och ting, men i längden så betyder det ingentingHar vandrar på avlägsna vägar utan en riktningMen försöker hittat tillbaka igen för tiderna ändrasFörsöker greppa modet och se ljuset tändasMen försöker hittat tillbaka igen för tiderna ändrasFörsöker greppa modet och se ljuset tändas