Hade kärlek haft ett ansikte
shu, hittade en gammal text nu när jag satt på laptopen.
ta ditt pick och pack och stick från mitt liv som sagt som sagt, allt som jag sagt om mitt liv är sant snesteg och hårda ord, är allt som mitt liv har haft kärlek har mitt liv haft, men nu ska den ska bort snabbt om kärlek hade ansikte hade jag spottat på de jag är less nu, jag orkar inte med den längre för jag har insett en sak efter min förra flickvänn kärlek blir till hat, jag orkar inte med skiten mina sista känslor, sista låt, sista rad går ut till känslan som jag nuförtiden kallar hat era fitter, definera kärlek den ända kärlek jag känner är till mitt papper och penna yes _för nu vänder jag blad för det har hänt en sak som inte kommer hända igen för känslan är bränd, den kommer aldrig tillbak ska jag definera kärlek, jag säger bara hat..
jag pissar på den, pissar på den existens för jag kommer aldrig känna den känslan igen står i en mörk gränd, där jag kan passa in för det lyser inte på den som inte gör sig till
som lever i lögn som säger att allt ordnar sig det är för fan inte sant låt mig stå är och håna dig men gö va fan ni vill, sätt en kniv i mitt hjärta jag bryr mig inte längre för jag känner bara lättnad
peyz
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|