Nice Rob. (Y) Jag gillar ditt sätt att rimma, men två av raderna rimmar inte... ------------- "för vi kunde bli 2 som tog i varandras hand vandra genom livet å få känna på lyckan " ------------- Innehållet i raderna är ju bra, men det rimmar inte. Kanske enstavigt, men sånt räknar jag inte. Sedan så är ju resten väldigt bra. Rader som sticker ut: ------------- "tänker på den tiden då ja kramade dej då vi skulle bli 2 men nu får ja klara mej själv å de kommer kännas tungt för ja älskar ju dej vill vara där med dej men du lämnade mej " ------------- Sköna rim. Bra känslomässigt innehåll också. ------------- "när ja träffade dej så blev livet en fest men nu e livet sämst för du skiter i mig " ------------- Fint rimmat. Gillar hur du får fram dina tankar här. Kanske bara borde ändra den nedra raden till: "Men nu é livet ett skämt, för du skiter i mig"? ------------- "du fick mej att tro att ja hittat min flickvän å tider som känns tungt får ja lindra me micken " ------------- Somsagt, skönt rimmat. Bra innehåll och skön "sårad"-rad. ---------------------------------- Generellt så är det en bra text. Sköna rim mestadels. Ser fram emot Audio. Tror det kommer bli en bra låt.
Wazaaaa