Flytet är nice. Textens innehåll är också bra, lite kärlekstopic. Rimmen är bra på de flesta ställen i texten och den ser bra ut i helhet. Du hade en del rader som var speciellt sköna: --------------- "jag Har aldrig varit killen med glimten i ögat bara han som hela tiden sitter i hörnan " Nice, bra inledning. --------------- "vill vända tillbax och bara känna mej glad står kvar på samma plats men ska kämpa ett tag " Gillar rimmet. Känns skönt på något sätt. --------------- "och hoppas förgäves på att allt blir bra så ja lutar mej bak och tar ett djupt andetag " Rimmade inte så långt, men dina bästa rader i texten tycker jag. Bra avslut. --------------- ----------------------------------------------------------------------- Negativt: "men jag skiter i vilket för ja kan inget ändra " Den raden rimmar inte på något. "blickar upp mot hilmen och ja tänker tillbaka de va bättre på den tiden så ja känner saknad " Kan rättas till om du sätter in en vokal framför saknad. "En" tillexempel. ----------------------------------------------------------------------- Tycker dock att du är rätt kass på låtars titel. Jag menar, vart handlade den här om en cancerfond? :P
Wazaaaa