Lina-ödet Blickar efter blickar, hur fan tror du det ärskulle vi bytt plats, ville du vara därjag var bara ett barn , kunde ingen hjälpa migjag fanns ju där för alla, men ingen fanns för migjag var sjuk i flera år , ni låtsades inte vetafick inte nån hjälp , så jag slutade att letalät ödet bestämma , skulle jag bli friskskulle någon tala, var det jag som var sistmitt liv stod på spel , men jag fick aldrig talajag älskade er först , fast jag började att hataskrek så högt det gick , men va fan hjälpte de ner jag reste mig upp , så fick jag sätta mig nerhela huvvet bara snurra , jag ville fan ge uppdet är ennu en dag , att avsluta med en sucködet bästämde, och det gjorde mig friskoch jag ska ta igen alla år , som jag undertiden mist
tung handling och såmen rimmen var inte de bästadu är troligen redo att försöka på lite mer vad kan man säga .... lite mer utvecklade rimsåsom: dubbelrim, flerstavsrim och vokalrimexempel på dubbelrim:jag är den enda som får dig att tänkaatt du längtar att bara få klämmadär är alltså dubbelrim, då man rimmar 2 gånger i varje barsom man säger såflerstavsrim är lite mer kompliceratför då försöker man tänka ut lite längre och svårare ordsom rimmar med varandratar ett exempel från min vän mrnoodleingen istid / fingervisning vokalrim funkar på samma sätt, fast där rimmar man vokalernasom t.ex Kaggen rimmar:Asma - danmarkalltså rimmar han exakt hur vokalerna uttalas därmen i "vanliga" öron så rimmar det inte allsär inge bra på att berätta exakt men, ja någon får rätta mig om jag mistar mig där ... Peace