Battlecast - Farväl
-Vers 1-
Jag har länge letat efter den rätta vägen// Men det har aldrig vid lätta lägen// Det är dig jag älskar bruden// Nu känns det mer att jag är objuden// När jag mår dåligt och det tumlar runt i magen// Kommer du som en trond och räddar dagen// Jag trodde ärligt att du och jag hade något// Men jag hade fel, för dig är jag inte något// Men jag orsakar inte bara smärta// Utan du knäckte också mitt hjärta// Du torkar mina tårar och säger att det ordnar sig// Men en sak ska du veta, att jag alltid kommer älska dig// Sitter här och skriver texten medans tårarna rinner// Fortsätter det så här, är det jag som försvinner// Nu förstår jag hur kärleken får en att må// Och jag hoppas att du en dag kommer att förstå// Men ändå finns det saker som jag inte kan rå på// Jag hoppas att vi kommer kunna prata ut// Så att mitt liv inte kommer att ta slut// För jag vet innerst inne att det är mig du hatar// För du sitter bara och kallpratar//
-REF-
Jag älskar dig, Men du är värd nån bra// Jag älskar dig, Men jag är inget att ha// Jag älskar dig, Men jag kan lika gärna dra// Jag älskar dig, Men någon annan kan du ta// Jag älskar dig, Men du hörde vad jag sa//
-Vers 2-
Baby, du vet hur mycket du betyder för mig// Men du förtjänar någon bättre så lyssna på mig// Jag vet att jag kommer ligga sömnlös ibland// Men jag är ute på djupt vatten och jag måste i land// Tårarna kommer rinna jävligt ofta// Och jag älskar hela dig och gott du doftar// Bara 12bars kvar// Du är den bästa som man kan ha// Jag älskar dig av hela mitt hjärta och själ// Allt som vi har haft är bara smärta och gräl// Jag minns när vi träffades, kommer du ihåg det// Jag kommer ihåg det, men snart kommer tåget// Ska hoppa och aldrig mer komma tillbaks// Eller ska jag joina armén och bli skickad till irak// Där kanske jag kan plocka en eller två// Har jag tur kanske jag hamnar i bombdåd// Nu är texten slut men du jag önskar mig// Att du vet om att jag älskar dig//
-REF- (2x)
Jag älskar dig, Men du är värd nån bra// Jag älskar dig, Men jag är inget att ha// Jag älskar dig, Men jag kan lika gärna dra// Jag älskar dig, Men någon annan kan du ta// Jag älskar dig, Men du hörde vad jag sa//
Han hade brottom så jag la upp den åt honom.
Graffiti can't be stopped!
|