Quken : Tyckte din text va riktigt tight. Kul att se att du hittat "din grej" så att säga. Ser 10 ggr bättre ut när du skriver på eng! Många fina rim, lite simpla kanske, men svinbra!Embrace me; capture me in your loving arms I’m amazed by your innocent pure shoving charm - Gillade dessa rader som fan! Bra inledning!Embrace me; let me feel your vicinity and warmth Without you, my heart literally bleeds - Mycket bra fortsättning!Despite your doubts, and all of your touts, I just wanna shout Cause I’m about to have a bout! My complains is getting worn-out… - Du använder ganska ovanliga formuleringar! Skoj att se, men känns som att "touts" inte räcker, tycker att du kanske skulle omformulerat det till typ "comment of touts" eller något. Svårt att sätta in det ordet i en mening iofs. Diggade "Cause I’m about to have a bout!" Inte heller ofta man läser "bout" när man säger "anfall"! Nu har jag överanalyserat avslutet, men diggade det helt enkelt som fan! :) Sammanfattning : Känns jävligt bra! Och du utvecklas! Fortsätt med att använda lite ovanliga ord. Diggar det! Diggade chubs del med! Lite sämre engelska, men det funkar!I want ya to embrace me / and even tho' I'm only one Of them afraid teens I'm willin' to get engaded with You, 'cause your so pure 'n fine - Helt ok inledning, lite konstigt upplagt tycker jag dock att det är. This is to strong to fall because I know, those boys are not The right ones for you so that would be a loss to far Away from the victorious queen, you know you are - Helt ok detta också, men tycker att du formulerar dig väldigt konstigt. Sammanfattning : Tycker att du har potetial, men att du ska jobba mer på hur du formulerar dig. Tänk på hur raderna kommer låta på svenska. Men detta är bra, men kan bli mycket bättre! Nu tyckte jag allt att ni fick en bra hyffsat genomförlig kommentar :) peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.