Alexiiis - fitta
läs igenom och droppa en kommentera, tack! =)
lilla fjant, allt du kan gör är hota mig efter att ha mött mig behöver du ditt asmaspray börjar tröttna nu på dina meningslösa hot din jubelidiot, vad är igentligen din intelligenskvot? dum nog att tro att du kan hålla på med mig jävla fitta jag kör över dig Knullar med alla inte precis orörd Till dig räcker första växlen för du är lättkörd Ingen stil alls, dessutom har du fläskhals tråkigt torr som en ökenråtta, pröva på att idrotta du hör hemme med dina kompisar på lekgården så mycket kuk du kommer hamna på mödravården Inte lönt du försöker dissa tillbaka Då nämner jag din dubbelhaka pröva så nämner jag dina lår och att du inte ens fått nått könshår men håller mig till saken inte in på sidospår som dina dissar som du lär dig i din scoutkår du spelar kung försöker med en lam replik "du är dum" & annat dylikt Lika korkat dum som nalle puh du tittar på lilla sjöjungfrun jag äger dig som en pimp äger hororna på stan slår vad om att du aldrig ens sett en basketplan för din kropp är ett tecken på att du inte tränar alls det ända du gör är snacka din gaphals Fettvalkarna stora hänger utanför kanten På en öde ö med dig du äter all provianten Stå på vågen, visaren pekar på maximalt Vänj dig, det jag skriver är genialt jag är inte som dina vänner på dagis kom hit så jag kan smälla till dig svagis
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|