Fosfor - rymmer från din gigantiska panna fosfor släpper nytt , någon text som jag fick fram inatt.Klockan blir mycket lägger raderna på bordet rullar en tjuga för att förgifta snoret pisstest och blodprov visar posetivttrodde negativt för rött och grönt är jätte liktför jag är en sjuk jävel som knullar lik och har incesten hemma kväll med barnporr tycker jag är perfektladdar ner några filmer och har maratonmen har torkat för mycket så jag våldtar nånrymmer från platsen i min nya BMW den var gratis för mig men inte bara deför så fort jag rör pedalen så pumpar adrenalinlugnar ner mig med pencelin och lite mera kokaindöden väntar men det är tveksamtom jag och paris hilton hade en trekant så jag blir sjukskriven men slår i pannan och blir efterblivenså jag spenderar mina sista dagar inne på intensivenibland drömmer jag om den nya flodvågenför world trade center rasade för du stod på den!just det, du är en tjockis i tightsför att sänka ett land räcker det med ditt bajs!jag tackar för mig nu , hejdå hjärnsläpp?men jag stannar kvar för jag har whoa i ett järngrepp.brukar bli dåligt med kommentarer så förväntar mig inte så mycket nu heller ! men om ni läser KOMMENTERA! pejz