Fortsättning.Vers 3 (Caine) Men jag förstår hur du känner och du vet hur ja känner Men kan du inte fatta att du måste släppa mina händer Du måste låta mig gå, vill inte stanna, är så less på att såra Vi kan inte leva lyckligt du & jag då de känslorna inte är våra Jag älskade dig men den känslan försvann då jag börja strula Varför blundande du? Varför tog du inte chansen att starta om på ny kula? Jag ville du skulle fatta på riktigt men nu lämnar jag dig i sticket För jag kan inte se hur du faller i bitar och bitarna går sönder Som om jag vore kungen som krossade dina bönder Och alla de murar som jag lyckats riva, så att ja nu ser in i dina ögon där alla sveken står skrivna Så jag ger mig iväg, lämnar tillbaka min nycklar Så du kan stänga ditt hjärta och låsa in all din smärta Kan inte längre se dig i ett liv där jag bara hycklar Så glöm mig å låt mig inte ditt liv fortsätta svärtaVers 4 (Tjej) Men jag vill inte lyssna, kan inte känna hur dina ord sårar Vägrar visa för dig hur jag lidit utav svekets kalla kårar Vill inte släppa det som vi delat, alla de gånger som vi kelat Tills vi låg och kysstes och lekte bort alla våra brister Hur kan du lämna mig, kan du inte se allt som du mister Jag lever på att hoppet aldrig dör, vägrar visa mig så skör Att du ska hitta någon annan, dög inte allt som ja gav? För utan dig har ja inget kvar, nästa steg blir då min grav Du ger mig inget val då jag inte längre klarar dessa kval Jag bryr mig inte om alla de misstag som du gjort, Snälla släpp in mig och snälla stäng inte din port för mig Du och jag var vi och den tiden kan inte vara förbi Varför måste du tvivla, kan du inte låta min kärlek räcka Låt min närhet få täcka upp din saknad av nån annan Minns inte sist du kysste mig på pannan, men jag vet Att du fick slutligen nog och med dig mitt hjärta du togOutro (Caine) Förlåt, men här får du tillbaka min ring Vill bara du ska veta att jag glömmer ingenting Så söka dig en annan, för mig kan du inte sakna Så öppna dina ögon och snälla kan du bara vakna (Tjej) Be mig inte snälla, den som var din Hur kan jag någonsin glömma tiden då du var min Jag kommer inte sakna för jag vill aldrig mer vakna Jag sluter mina ögon för en sista gång, i takt till denna sång
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig