Mariou - Lämnad
vers: står inte ut mer har fått för många smällar att leva utan dig alla fina fredags kvällar de ömmer i mitt hjärta känner du också min smärta? eller har du ingen tanke om empati
ingen tanke på om att de kan bli vi igen vi bråka gangska mycket, men än sen? nu har det tagit slut pågrund av lite gräl du har stuckit iväg men du har också tagit med min själ
fet rädsla men vad ska man göra vad man än säger är det ingen som vill höra för efter flera år med min flicka gav hon mig sitt besked att bara sticka
vandrar runt i cirklar helt vilsen utan dig, så blir jag helt ilsken blossar jointen i samband med månsken försöker vara stark, men aldrig för ja e klen har inte kraften till att stå på mina egna ben
går runt och försöker visa mig stark fastän jag är svag varför stack du bara iväg? vi var ju som ett lag
hur allt än gick till i vår relation älska jag dig från 0 till hunda, en miljon
refreng 2x: livet känns förgäves så jag börjar blossa, när jag blossat klart tror jag allt är på låtsas
vill att du ska komma tillbaka, jag öppnar min famn om du inte kommer får jag sitta kvar med jointen i min hand
--- Komentera! Peyz n'd Love
www.myspace.com/marius042
|