du krossade mitt liv! skrev ihop en låt i natt... de bara flödade i huvudet så jag skrev ner allt... men till sist så stog de still...Kom igen whoa å säg va ni tkr :D
(vers 1)
du va hela mitt liv, hela min själ //vi hade våran kärlek, vi hade våra gräl //jag älskade dig av hela mitt hjärta //de enda du lämna var en hel hög med smärta //du lämnade en saknad så stor //Den enda som får mig att skratta är min Lillebror //du var otrogen 2 hela gånger //du måste fan ha haft en sån jävla ånger //nu ber du om att få tillbaka mig //Vist jag älskade dig //Men älskade du nånsin mig // Jag skiter i dig, du kan dra nån annanstans //de finns ingen mer chans //
(vers 2)
jag var värdens lyckligaste, du sabbade hela mitt liv //Men min familj å mina vänner fick mig att ta nästa kliv // jag lämnar dig här å nu, sköt ditt egna jävla liv //skyll dig helt själv när du levde ett dubbelliv //7 månader av äkta kärlek,trodde jag //Men nu tar jag bara dag för dag //du svek mig,du sårade mig,du lekte bara med mig //ditt jävla svin, ta nu bara å tig //jag är så arg,ledsen å sårad //känner mig så förlorad //Varför ska jag må dåligt,när de va du som otrogen //jag trodde dig hela tiden, du sa att du va trogen //ta ditt jävla liv å sup ihjäl dig på krogen //Peace Lill Madde
KRiktik: Rimmen fett usla;(.. men kul att din lillberor gör dig glad iallfall:)
sköna rim..är den sann eller?