MölleR - Sommar Eller Något
Något nytt igen, lr nytt o nytt, aja, Hatas eller Älskas det kvittar, bara ni droppar kommentar om va som ska bli bättre, o va som är bra =) Peace !
Vem är jag? Jo jag är han som är den perfekta // Snäll men akta, har temprament som elektra // Så gå inte över gränsen, istället backa bak // Efter ja är färdig med er så staplar ni fram // Om ni ens kan stå, men ja är fredlig och kul // Även på fyllan, Jag är aldrig retlig o letar strul // Så fram med handen kompis så festar vi // Hela natten lång, Ja kom så festar vi // Det är ju sommar förfan då ska man softa så mycket det går // Lev livet och ha kul, skit i vad alla andra tycker att du tål // Bakis dagen efter gör inget, vi tar det lungt en stund o kör igen // Festa samma kväll , varje kväll , det tycker jag att vi gör min vän // Dagarna är fett sköna för vi bryr os inte och tar det chill dagligen // Skiter i hatarna, Glömmer dagarna ja fan vi glömmer tiden // Sommaren 2007 finns ingen bättre, allt är ju glasklart // Brudar, Polare, Sköna kvällar, o massa öl självklart // Grillen i högsta hugg, när vi är hemma hos smappis // Kvällen blir bara bättre för drickan är kall och gratis // För vissa blir det för mycket och dom däckar på plats // Synd om dom, men deras fel för imorrn mår dom kast //
Man lär sig av sina misstag ,,,
|