Kammel - Kärt återseende
Det är Kammel, a.k.a Jågurts idol, som förresten låste min tråd, ja saw kan det gaw men Faq you din efterapande amatör SLÅR DIg SÅ JÄVLA HÅRT I HUVUDet... att du dör. ...Kastar sen en bautasten genom vindrutan på någons Audi TT. För jag är här för att stampa revben- och ge alfabetet en spark i skrevet! Och varenda jävel som hatar på bögskämt kan ta sig i röven, som... Dina punchlines är bull, Kammel är tung bitch!, jag heter inte Dick- så sluta ta mitt namn i din mun! ..Tillhör dom få textförfattarna som inte ser ut att ha en röv mellan axlarna, någon som kan skriva nåt fett- utan att se ut som en bisexuell Chino XL. Rappare får sina platinatänder slagna ur käften även om Baltic har bakbundna händer! Bränner ner nån stekares spelning, vi meckade feting redan i lekis medan du spelade tetris och den som vill battla KamFam är ett jävla crackhead som Janet Jackson. Yttra dig, vi får se om det spelar nån roll Kammel - Ett vredesutbrott i dess renasteform!
Det här var ett kärt återseende.. Ni har börjat bjuda på bra skit eller fuck no jag är en wack skådespelare ni suger som vanligt!
Hahaha jag älskar dig så oändligt... Helt otroligt vad jag älskar dig... Det här bara glimten i ögat + feta rim och förnedring... Fick mig några rediga skratt här:Det är Kammel, a.k.a Jågurts idol, som förresten låste min tråd, ja saw kan det gaw - Bara efter det där så började jag flabba... Och varenda jävel som hatar på bögskämt kan ta sig i röven, som... Dina punchlines är bull, Kammel är tung bitch!, jag heter inte Dick- så sluta ta mitt namn i din mun! ..Tillhör dom få textförfattarna som inte ser ut att ha en röv mellan axlarna, någon som kan skriva nåt fett- utan att se ut som en bisexuell Chino XL. Rappare får sina platinatänder slagna ur käften även om Baltic har bakbundna händer - Även fast det här kanske inte är dom mest genialiska raderna jag har sett så är dom jäkligt roliga... och onpoint i sann kammelanda... Kul att bli namedroppad det är sant också... ;)Det här var ett kärt återseende.. Ni har börjat bjuda på bra skit eller fuck no jag är en wack skådespelare ni suger som vanligt! - Haha, bara charmigt... Lika så avslutet... Även fast det är på jågurts bekostnad kan jag inte låta bli att tycka att det är roligt... Lovely, härligt att se dig droppa! CIterade inte alla feta rim, men dom får stå för sig själva!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
hahahaha håller med Djureri helt och hållet, ville bara säga det feet text Kammel keep it up
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
antigen var du packad när du skrev den lr så e ja för packad nu för o läsa.. kändes luddigt.. men vissa rader fick leendet på topp, kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*buuhuuu* Kammel gråter en å för att jag låste hans tråd... Anyway.Det är Kammel, a.k.a Jågurts idol, som förresten låste min tråd, ja saw kan det gaw men Faq you din efterapande amatör SLÅR DIg SÅ JÄVLA HÅRT I HUVUDet... att du dör. - Börjar kännas oldschool med Jåggedissar nu.Det här var ett kärt återseende.. Ni har börjat bjuda på bra skit eller fuck no jag är en wack skådespelare ni suger som vanligt! - Haha, fett avslut!Rappare får sina platinatänder slagna ur käften även om Baltic har bakbundna händer! Bränner ner nån stekares spelning, vi meckade feting redan i lekis medan du spelade tetris och den som vill battla KamFam är ett jävla crackhead som Janet Jackson. Yttra dig, vi får se om det spelar nån rollKammel - Ett vredesutbrott i dess renasteform ! - Helt klart den fetaste delen i texten, fresh! Det understrukna var jävligt snyggt ihopsatt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kammel gråter en å för att jag låste hans tråd... - Hahahah Tack Bang Bang Baltic, kul att du gillart och att glimten i ögat når fram :) Tack Spades, Maximum och tack Jågurt, vill du att jag slutar namedroppa dig eller? Trodde inte du brydde dig, om det är nån som kan ta "skit" så är det du, så har jag alltid tänkt det.. Men jag kan sluta om du vill..
..Tillhör dom få textförfattarna som inte ser ut att ha en röv mellan axlarna, - hahaha Bränner ner nån stekares spelning, vi meckade feting redan i lekis medan du spelade tetris -soft Yttra dig, vi får se om det spelar nån roll Kammel - Ett vredesutbrott i dess renasteform! -hård brukar inte kommntra shizz, men du e tt undantag, tung shit man.
> Kammel Haha, nej nej, var inte så jag menade, vad jag menade var snarare att dissen inte var sådär skönt antibajspackarbögJågurt som du annars brukar få till det och därav inte nådde upp till mina förväntningar, men kör på fan :) (känns nästan som att jag börjar bli lite bortskämd).
Fan vad tung text, megagrym teknik, roliga dissar och punchlines, helt nekelt, kammel is back.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
vi meckade feting redan i lekis medan du spelade tetris Hahah.. kulig..! puss
Careface.
Chea, nice att du är back in business. Dock levde inte texten upp till mina förväntningarna, still good though. Kam Fam bitch!Och varenda jävel som hatar på bögskämt kan ta sig i röven, som... Dina punchlines är bull, Kammel är tung bitch!, jag heter inte Dick- så sluta ta mitt namn i din mun! ..Tillhör dom få textförfattarna som inte ser ut att ha en röv mellan axlarna, någon som kan skriva nåt fett- utan att se ut som en bisexuell Chino XL. Rappare får sina platinatänder slagna ur käften även om Baltic har bakbundna händer! - Hela detta stykcet var tight, bäst i texten.Ett vredesutbrott i dess renasteform - that's that shit! Som sagt, kul att du droppar. Kam Fam collab next!
Lyricist
2007-08-09 19:40
Men se där ja! He's back.
Inte lika blaow som man förväntar sig av dig. Du har ju satt ribban ganska högt liksom haha. Men du har ett par rader som är feta och det ger sig mot slutet tycker jag!
Rappare får sina platinatänder slagna ur käften även om Baltic har bakbundna händer! - Haha! Denna var skön.
vi meckade feting redan i lekis medan du spelade tetris - Skoj "vi är värst" rad liksom! Nuff said.
Kammel - Ett vredesutbrott i dess renasteform! - Så skön haha! Enkelt, men bra.
- Jag har inget emot jågge alltså, men detta var ju ändå klockrent haha!
tack soy, ok jågurt, tack AndiCh, läget mvh? wsup Zteve och Andreee, tjena dusty holla!
HAahHAhAAAAAAAAAAAA Alltid lika bra kammel! hahahaDet är Kammel, a.k.a Jågurts idol, som förresten låste min tråd, ja saw kan det gaw men Faq you din efterapande amatörSLÅR DIg SÅ JÄVLA HÅRT I HUVUDet... att du dör. ...Kastar sen en bautasten genom vindrutan på någons Audi TT. För jag är här för att stampa revben- och ge alfabetet en spark i skrevet! Hahaha, det fetstilta fick mig att skratta högt! klockrent ;D Vad fan ska man säga... det är kammel på vift så passa dig bitch!
Ok, detta var soft som fan, men inte din standard. Dock så har dina rader grym attityd. *spank spank*
Skittajt!Medan Kammel sitter och meckar weedish med Hitler! -Tyngsta raden määän
Har du dammat av tangentbordet? Hehe.. Återkommer, har inte läst än xD
Allt är sagt men härligt att se sånt här =) Kammel - Ett vredesutbrott i dess renasteform! Helt enkelt klockrent.
Jag är en nätpirat med Google på näsan och Explorer i halsen.
Det mesta är sagt! Så det får räcka med propps till kammel! och tack för en trevlig läsning!
Eget beröm luktar illa
Tack så mycket allihopa, kul att höra, och ja visst var avslutet kul, undrar hur lång tid det tar innan Jågurt tar efter ;) peace
Ni kan ju kommentera lite till
Lyricist
2007-08-13 19:49
Dina punchlines är bull, Kammel är tung bitch!, jag heter inte Dick- så sluta ta mitt namn i din mun! - hahaha! Wha, du är så otroligt bra på det du gör! Man måste ju bara älska dig rakt igenom! En riktigt riktigt nice text rakt igenom. puss på rumpan
Det finns inte tid till att ge upp!
got damn kammel.. tung text! länge sen jag läste nått från dig! värkar inte som du har suttit och filat nått värst på texten men det är fett som fan ändå! Jag vet dock att Jågurt har med blivit ganska tung med men :) ..sjuka bars, sjuka rim, bra samansätning raktigenom mannen! Ha det ! !
Tackar Excenticuz! Kul att du gillar Kammels bars, och samma sak till plastsoldat.
Trevligt att se att du är tillbaka, riktigt trevligt. Dina punchlines är bull, Kammel är tung bitch!, jag heter inte Dick- så sluta ta mitt namn i din mun! - Hahah, riktigt snygg, fiffig och humoristiskt Det är Kammel, a.k.a Jågurts idol, som förresten låste min tråd, ja saw kan det gaw men Faq you din efterapande amatör SLÅR DIg SÅ JÄVLA HÅRT I HUVUDet... att du dör. ...Kastar sen en bautasten genom vindrutan på någons Audi TT. För jag är här för att stampa revben- och ge alfabetet en spark i skrevet - Ja vad ska man säga, så jävla snyggt, roligt också. Kul att se att du skriver igen.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Sjukt, brutalt och tungt som vanligt. Saw kan det gaw.