I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

afro P My pathetic life story!

Vår Hiphop - Lyricism

2007-08-08 04:44

afro P My pathetic life story!

I wake up in the afternoon//
It's time to work soon//
I always work nightshifts//
every day a wanna jump off a cliff//
This is the life of a lowlife//
Don't got any kids or a wife//
So the only thing I can do//
is expressing myself to you//
Was this the life you expected?//
no, I feel worthless and rejected//
My whole life is wasted//
and all I do is feeling frustrated//
I must start creating//
I wanna be real not faking//
Now i'm sitting in the dark alone//
I'm out here all on my own//
I feel a heavy burn in my throat//
I'm falling please give me a rope//
Now i'm ending my pathetic life//
With an old rusty knife//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-08 13:24
Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-08 13:49
jag är inte bra på engelska texter men ja kan ju säga att vad jag ser så äre fresh!! ;D haha, jag e sämst på engelska asså :P iallafall om ja ska läsa :P eller så äre det att ja nt orkar anstränga mig :P
Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-08 13:52
man tackar man tackar!=)

2007-08-08 14:39
Ayo afro..

That was alright dawg!
Simple and to the point.

Not very complex at all but I get what you´re tryin to come accross with.
And sometimes less is more.

This piece is pretty well verbally ilustrated by the words you used and the way you phrased your lines.

Far from an award winning drop, but adequate.

Stay up and keep writin.
PEACE.

2007-08-08 14:56
thanks maayn

2007-08-08 18:21

2007-08-09 02:20
droppa kritik tack!=)

2007-08-09 12:27
kefflitenskit, seriöst medlemskap eller helt enkelt för att klanka ner på folk? :S ja tror nt afro p ville höra just det där från någon... det där är nt kritik -.-
Take every day like it is your last day of your life...

2007-08-09 13:54
men läs inte tråden då?? de är inte direkt mitt livshistoria...bara på skoj

2007-08-09 15:03
De här är liksom bara en kladd ´på en text ska lägga till en refräng o en till vers!

2007-10-06 17:05
denna däremot tycker jag var riktigt bra, själv tycker jag mest om engelska texter, eftersom jag har bra gramatik och uttal, vill du ge mig en hjälpande hand så säg till! FORTSÄTT!

peace.

2007-10-07 01:13
tack så mycket! var de du som ville ha ghostwriter?

2007-10-07 20:20
kefflitenskit...ibland kankse man har bara lust att skriva om vad man känner om sitt liv aight??han kanske inte skrivit detta för att du ska få höra de utan för att han känner för det...att skriva ner vad hur man känner hjälper en jävligt mycket aiight??så de va mkt fel av dig att skriva ingen vill höra om ditt keffa liv....jag själv gillar att höra om folks liv, o ja e ingen. förstår du mig??iallafall jag tyckte texten var bra,, rimmen var ltie vanliga, men de kmr nog=) peace out Afro-P hehehe

2007-10-07 21:23
Detta är helt enkelt bullcrap.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-10-07 23:55
var ett tag sedan jag skrev texten o nu när jag läser den själv tycker jag den är helt kass,måste nog vart på jävligt dåligt humör den dagen = )