konstgjord - best friends stick together.. till beat: BJBeat - Free mejag skrev en låt till en gammal kompis.en gammal barndomskompis.vi har halkat isär och gått separata vägaroch det här är bara en simpel text om att jag saknar honom.han var bättre än jag förstod.kalla mig gay, jag skiter i vilket.bara läs och kommentera, tack.tjena kompis, det var ett tag sen nuundrar vad som händer, känslan skaver sjuktdet var längesedan nu som jag skrev ett brevkalla mig gayig, men jag saknar att se dig lekänns som en evighet, men bara ett år har gåtteller det är fan mer, det är förjävligt långtvad fan hände mellan oss, kan inte se det klartmen undrar varje sek om du vill ses nån dagsnart arton år, och vänner sedan andra klassoch bara tanken av det så bara stannar alltkommer ihåg våra days med basket och sportdu hjälpte mig hantera sorger av kärlek och såntmen det är över nu, jag har fan dissat sofiaäven om vi pratar ibland, så betyder hon ingetoch det är sanningen, jag har mycket att berättamen du är aldrig där längre och kan inte hjälpaförstå vad jag menar, vi har gått olika hålloch våran vänskap är bara nåt jag kan skriva omx2för dagarna har gått och vi förändratsde småbarn som vi var finns inte längre kvarför jag vet hur vi skrattade och skämtamen hur jag än försöker så halkar jag tillbaksjag skriver ett brev, försökte nå dig igårjag försöker, men ingen kan förstå hur jag mårmen när jag ändå håller på, låt mig tala till punktvill berätta, även om jag känner mig dumjag kom in på media, jag har kämpat som fangett upp två år för att kunna läsa ikappdu kanske inte bryr dig, men hör påjag tänker inte utveckla det här till en smör låtdu hade rätt om musiken, förrestenjag har börjat lyssna på band jag inte kändejag förstod det inte då, men du hade rätt om det mestaoch jag blev oftast arg, det här har blivit min läxakan inte fatta att jag var så jävla egotrippadkan inte fatta att jag var så jävla ceperiktadför när jag ser tillbaks, kallar mig själv för idiotoch jag har dumpat drömmen om att bli en pilotdu hade rätt om det mesta, vill inte säga förlåtmen jag saknar dina skämt, så jag säger det ändå(förlåt)x2för dagarna har gått och vi förändratsde småbarn som vi var finns inte längre kvarför jag vet hur vi skrattade och skämtamen hur jag än försöker så halkar jag tillbaks
tack!