Ekkim - Så Det Kan Gå
Skrev en text... Tyvärr så äre sant...
Ekkim - Så Det Kan Gå
- ja nu säjer jag detta för ja vill faktis ha de sagt - ja ångrar inte nåt , när vi gick in i denna pakt - att älska varandra genom alla rum och tider - men du ljög för mig, och såren ja dom svider
- och nu sitter jag här och gråter som vanligt - pennan i handen och skriver åh farligt - brustet hjärta, ja nu finns det inget kvar - du har vackra ögon som ingen annan har - ett hjärta av guld och den finaste personlighet - men endå gjorde du så mot mig och höll allt i hemlighet - Han visste om det , men ingen av er sa något till mig - men du ville inte säja för du sa du brydde om mig - ja mådde redan dåligt långt innan du sakt det - ville ta självmord men jag gjorde aldrig det - för du fanns vid min sida och rädda mig i sista sekund - Vi skulle bara vara vänner istället, men jag blev bortglömd reffräng!
- ja man kan ju säga att du va en fitta mot mig - men ja säger det inte för vill inte va som dig - jag älskar dig fortfarande och kommer aldrig att sluta - mina tårar blir till blod när jag börjar att tjuta
- ja du vet att ja fortfarande har känslor kvar - du frågar hur jag mår och jag säger ändå bra - men jag mår ju inte bra och kommer aldrig att göh - helt tomt utan dig, det känns som ja är död - men jag får ta att gå vidare i det såkallade livet - försöka läka alla sår och glömma bort skiten - men det är helt omöjligt att kunna göra - jag älskar dig, det är dom orden jag vill höra - Men sen kom du Sophia in i mitt liv - allt blev bättre och jag glömde bort all skit - Men det är fortfarande ett stort hål i mitt hjärta - Men Sophia, du läker den största smärtan reffräng!
KRITIK! Säj va ni tycker o.s.v... :)
Peace<3
Jag anser mig inte bra, men jag är i alla fall bättre än Dig!
|