Alexiiis - vilket liv
Man får sig en tänkare när man sitter på bussen. Här är en snabbskriven text. Läs & Kommentera Whoa! Peeaace.
Sitter på bussen, bredvid min pojkvän Ligger tryggt i hans famn Har vatt och hälsat på släktingar i karlshamn Det är mörkt ute, sent på kvällen Bussen kör förbi en hel del konstiga ställen I hörn står tjejer, med korta kjolar & tajta tröjor Även om det är kallt & klockan är 2 på natten helt tyst, allt är borta, alla skratten Ser en tjej ut på gatan, visste att hon var värsta flatan Och en av hororna som säljer sex på gatan Det är hemsk att någon hoppar med killar i sängar Så länge dom ger henne rätt summa pengar Puschade pattar & för mycket puder Såna som ni, sådana hemska jävla luder Små tajta tröjor & super korta kjolar Utan skydd får ni snart köpa barnstolar En massa sjukdomar, bla. aids & Klamydia Ni har skabb precis som hororna i polen För ni tar bara snabb duschar, hinner inte med tvålen
Det ända ni gör på kvällarna är att hitta killar Sen knullar ni dom även om ni dom ogillar En vecka med sju främlingar, helt olika män Ni tänker inte efter, skiter i om dom har flickvän Fula, snygga, långa, korta, feta eller smala Ni skiter i vilket, så länge dom kommer betala Sent på kvällen är det ut på gatan igen Er senaste kille hette, vadå svenn, glenn? För många namn för er att komma ihåg Ni borde söka hjälp, gå till psykolog Av med kläderna hoppa i säng När det är gjort vill ni ha er peng Herregud, vilket liv I sängen är ni tydligen alltid aktiv Förbi alla hororna, bussen kör vidare Ert hemska liv kommer jag tänka på tillsvidare Tycker ni är äckliga, Samtidigt som jag tycker synd om er Att såna hemska saker som att ha sex för pengar sker Trycker mig tätare mot pojkvännen Har kommer jag ligga tills vi är hemma Med han bredvid mig kan inget mig skrämma
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|