Caine - Förlåt Min första version av texten. ska ändra på lite grejer sen i takt med att ja ska spela in den. kommer tillkomma 2 verser till sen. men ja hoppas på bra kommentarer så man vet vad som kan ändras. motivera gärna så bra som möjligt!PZ / Caine Caine - FörlåtVers 1(Caine)Jag står där vid vägskälet, gör mig redo att gåVi har haft det här snacket tidigare så försök å förståNi försökte övertyga mig med både lögner och svekJag har försökt å lyssna men var inners inne för vekMen jag är ingen ängel och kommer aldrig att å bliJa snackar skit å sårar precis lika mycket som niMen du har gråtit tårar för många gånger bara för migJag har tittat in i dina ögon, sagt ja älskade aldrig digBara vänt min rygg och sen gått min väg utan att tänkaAldrig brytt mig om alla de gånger ja dig lyckas kränkaIngen kan fatta hur du kunde stå ut med ett svin som migHur du tog mig tillbaka och kunde säga att jag förlåter digMen för ditt eget bästa så försvinner jag nu, jag bara gårFör du förtjänar all världens lycka, hoppas du lyckan nårSå snälla glöm bilden av mig och snälla glöm mitt namnGlöm hur det kändes att ligga där ihopkrupen i min famnJag säger bara förlåt för allt, nu går ja min vägRef(caine)Jag ber dig snälla hitta en riktig man som kanEn som ser dig som viktig och inte bara försvannDu måste söka mannen som ger dig sitt hjärtaSkit i mig, för jag gav dig i slutändan bara smärtaSå förlåt mig(tjej?)Men jag hade dig, varför kan du inte förstå?Jag vill fortsätta kämpa, vägrar låta dig gåMin tårar rinner och jag sitter å skriker ditt namnKom tillbaka min älskade och ta mig i hamnSå förlåt migVers 2Jag minns dagen vi träffades, hur vacker du då logHur din underbara ögon mitt hjärta i besittning togDu var min prins å jag din prinsessa, som delade alltDå jag ja kunde känna smaken av lyckans tårars saltAlla de dagar vi dela precis som i en saga, men Sagan tog slut och ditt verkliga jag kom framLukten av en annan tjej när man låg där i din famnJag vägrad tro till en början trots att tecknen var därTrotts att jag bad dig så fanns du aldrig härAlla de tårar som jag fick fälla tills ditt leende dogMen vad du än gjorde kunde ja av dig aldrig få nogJag bröts sakta ner av alla dina lögner och alla dina svekLevde på hoppet att detta inte bara var någon lek, för dig där du spelade med mitt hjärta i din handMen tillslut brast allt itu å du ville riva alla band nuVille inte att det skulle ta slut men det ville duSnälla säg inte förlåt utan kom tillbaka igen