My subconscious mind txt.
Look outside, as usually the rain is poring down I’m sick of these bitter feelings in this boring town Sick of drinking beer in the same crowding lounge Sick of bitches trying to destroy my life With lies they almost made my decoyed time To my downfall … But I won’t fall! Not because of reasons that make no sense! I won’t let anyone like you break my fence My fence of pride, the last I’ve got left in my life My life has always been a never ending struggle And despite the smart, clever fencing battles My life is still stuck in tender blending troubles
Reff :
I don’t fight my feelings in daylight cause I’m blind And night is better to explore my subconscious mind (Subconscious mind) And I know that my life’s purpose is still a riddle for me But I will get by, no more lies; you’ll just wait and see
When I read these lyrics I know it’ll give me cold creeps My strength is hiding, it is somewhere in my souls deep You make me wanna bring it out, and fight my doubts As no one never done before, you have light my stouts Despite the reason I felt sick and used to cry trough nights Are you, you make me wanna change my life to the better And that’s why I write this words and this long letter… Its words straight from my heart, from my hearts inner abyss And I’m not like you; I’ll never be the “smart winner”, sadly… Not like you meant it, I’ll just win because of my pure heart! And that’s what it’s all about, what you did to me was just yourstart I can imagine that you’ll get even worse to the next guy…
Reff :
I don’t fight my feelings in daylight cause I’m blind And night is better to explore my subconscious mind (Subconscious mind) And I know that my life’s purpose is still a riddle for me But I will get by, no more lies; you’ll just wait and see
Hoppas allt blev rätt, min data bruka fucka sig... Detta är iallafall en låttext som handlar lite om allt möjligt men mest om mitt ex typ! Ville skriva av mig! Kommentera!!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Detta var bra! Fina rader rakt igenom! Big Up!Look outside, as usually the rain is poring down I’m sick of these bitter feelings in this boring town Sick of drinking beer in the same crowding lounge Sick of bitches trying to destroy my life With lies they almost made my decoyed time To my downfall … But I won’t fall! Gillar inledningen som fan!
www.myspace.com/suspectrap
Tack så mycket! Kul att du diggar!
Producent
2007-07-30 21:46
Kändes jävligt personlig... Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det kändes i vilket fall äkta när jag läste det! När det känns som att det kommer från hjärtat så är det verkligen bra! Och det var även rätt snyggt skrivet också. Hade inte klagat över något lite mer komplicerat rimschema men det var nice som det var! Big ups!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
nice shit man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Word på Joto där, Jävligt fin text, enkla fina rim med ett skönt innehåll, förstår dig i vissa grejer! Nice jobb
2 PJÄSER
håller också med Joto finns inte mycket mer att säga om texten fan ta dig Joto att du hann säga före xD fortsätt kicka mayn, Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Tack så mycket! Kul att det gillas! Och kanske skulle haft lite mer komplicerat rimschema! Hade även lite bättre rim i början, men de blev så jävla hackigt flow då... Så sket i de... Tack så mycket!
Riktigt grym engelska har du. Denna texten var suverän. Bra flow & något sådär jämna rader. Höjdpunkten var nog:Look outside, as usually the rain is poring down I'm sick of these bitter feelings in this boring town Sick of drinking beer in the same crowding lounge Sick of bitches trying to destroy my life With lies they almost made my decoyed time To my downfall ... But I won't fall! Mannen, detta var riktigt bra! K I U P
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
Tack så mycket! Kul att folk gillar!
Skön nice engelska riktigt soft
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
Nej, du skulle inte ha ett bättre rimschema. Detta var guld. Man får en sån jävla bra känsla när man läser den, som riktig hiphop. Innehållet är viktigast och det har du lyckast extremt bra med.
Den har allt detdär som ska finnas; innehåll, flyt, sköna rim (trots "halvdant" rimschema). Hela refrängen är ju underbar och verserna är skitbra!
Om du har ett bra amerikansk uttal så känns det som att du kommer gå långt.
Kan höra framför mig någon okänd topp-rappare rappa denna. Så om du spelar in, lägg ner tid på den.
Utstickande rader:
"
Its words straight from my heart, from my hearts inner abyss And I'm not like you; I'll never be the "smart winner", sadly... "
Dessa readerna gav en extra bra känsla, riktigt bra skrivet!
"
I don't fight my feelings in daylight cause I'm blind And night is better to explore my subconscious mind "
Skönt skrivet, speciellt den sista raden.
Du har känslan och potentialen för att bli en bra rappare, fortsätt som kommer du kanske komma uppåt toppen.
Wazaaaa
Oj oj! Chub tack så jättemycket! Och uttalet är hyffsat, men denna texten har jag reccat om typ 10 ggr minst, och fler lär de bli, för vill att det ska sitta perfekt! Men väldigt kul att läsa sån kritik! Speciellt när den är såpass positiv! Tack så mycket! Tack så mycket fat0454 också!
Samma som Chub. palla skriva någon kritik när den redan e skriven i din egen text? - Lysande !
Take every day like it is your last day of your life...
riktigt bra text, finns inget negativt att säga om denna texten mannen, håller med alla här om att denna texten var tung, keep it up mayne, lägg ner tid på låten och försök få så amerikanskt uttal som möjligt så kommer detta bli en dunder låt med rätt beat, Nice Dawg :D
Tack så mycket! Kul att höra att folk tycker om den!
Detta var verkligen skitfett! Enkla, men väldigt snygga rim! Flytet i texten är skitbra! Du har utvecklas ganska rejält!
Look outside, as usually the rain is poring down I'm sick of these bitter feelings in this boring town Sick of drinking beer in the same crowding lounge Sick of bitches trying to destroy my life With lies they almost made my decoyed time To my downfall ... But I won't fall! - Riktigt snygg inledning! Får en sjukt bra känsla!
My life has always been a never ending struggle And despite the smart, clever fencing battles My life is still stuck in tender blending troubles - Riktigt jävla snyggt!
When I read these lyrics I know it'll give me cold creeps My strength is hiding, it is somewhere in my souls deep You make me wanna bring it out, and fight my doubts As no one never done before, you have light my stouts Despite the reason I felt sick and used to cry trough nights - Mina favoritrader! Vet inte varför, men diggade dom som fan! Betyg 9/10!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket wank! Det känns faktiskt som att engelska är mer min grej! Får till det lite bättre nu! Va kul att du gillade de så mycket!
upp!
Ingen mer?
Även fast du tjatar så ska jag lämna ett litet spår... =P Tyckte det såg rätt bra ut detta... fanns ett par fina rader och det skulle vara jätte kul att höra denna i audio bless
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Haha :) Tack så mycket!
haha, är ordlös! finns nog bara 3 saker o säga, AS BRA TEXT (; peyz n'd love
www.myspace.com/marius042
Tack sa mycket! Ar i Turkiet nu so kan inte skriva battre en va jag gor! :) Men upp!
grymt. inget mer behöver sägas.
Ad astra per aspera