A.A.A - händer allt av en anledning? lite långa rader och kanske lite dåligt flyt ibland men jag måste få skriva av mig..vissa dagar vaknar man och undrar varför man ska leva,varför tjejer lämnar en och om allting är menat,att allting händer av en anledning har jag svårt att tro påefter regn kommersolsken är ett jävla skit ordspråkaldrig har jag turen med mig drabbas bara av motgångardet skulle bli den bästa men vart en riktigt sugig sommarjag lämnade dig 3 dagar och det var tre dagar för mycketdu fick min själ och mitt hjärta som nu är delad i styckenså nu står jag här vill att allt ska bli som förrvill bara att du ska knacka ångerfullt på min dörrtårarna rinner smakar salt när dom når min munvad fan tänkte jag med hur kan någon bli så dumjag var en idiot som trodde att jag skulle få det att funkaoch det borde det ju vad gjorde jag för fel kan man undrage mig en anledning så jag vet vad jag skulle gjort bättredet var underbart i början men det blev jätte fort sämmredu har alltid varit en som vill leva fritt och göra vad du villjag trodde jag kunde ändra dig genom att ge dig allt och lite tilljag kommer ihåg när vi träffades och kommer aldrig att glömmaser bilder i repris våra ögonblick bara strömmarså nu står jag här vill att allt ska bli som förrvill bara att du ska knacka ångerfullt på min dörrtårarna rinner smakar salt när dom når min munvad fan tänkte jag med hur kan någon bli så duminnan dig var det ett år sen jag var med en tjej på riktigtför samma sak som hänt nu hände då och jag började ta det försiktigtmin självkänsla var i botten och hade aldrig mått sämmremen så kom du och lös upp tillvaron som en gudssänd ängeljag kämpade tillbaks min självkänsla för jag ville värkligen ha digoch jag tordes men utsattes för samma sak igen så det skaverdu fick min självkänsla att sjunka till samma nivåjag kommer nog ta mig tillbax men att glömma blir skitsvårtså nu står jag här vill att allt ska bli som förrvill bara att du ska knacka ångerfullt på min dörrtårarna rinner smakar salt när dom når min munvad fan tänkte jag med hur kan någon bli så dumoutro) hur jag än tänker på det, så fattar jag inte vad jag gjorde feljag byggde upp min känsla efter att blivit utsatt för samma sak, jag var glad,men du tog det ifrån mig, PeyZ