MölleR - Stanna upp
Reff:Stanna upp en stund och lyssna på det ja har o säga //Jag spottar ut orden som kommer rakt upp i din feja //Älska eller hata det kvittar bara du ser mig //
Kasta sten eller ge mig rosor och säg hej //Vers 1:
Livet det går mycket snabbare om man blickar bakåt //Så istället tar jag en dag i sänder och blickar frammåt //Visst har man saknat minnen av lycka men kommer fler //Om man fortsätter att gå, om man går i all evighet //Jag försöker tackla livet på bästa möjliga sätt //Än så länge går det bra men de har inte varit enkelt //Ibland gråter jag när jag saknar din värme //Men vi är kompisar på grund av det som hände //Vännerna finns ju överallt men få av dom är äkta //Dom som ser när man blöder, ja kallar dom perfekta //Dom som backar även om vi mötte djävulens hetta //Lätta min smärta ja det gör jag många gånger //Ånger det känner jag hela tiden, men det här är inte nytt //Jag vet det men ja ville bara få er att se från mitt perspektiv //Ha en inblick, och verkligen se, hur jag klarar mitt liv //
För alla vet ju hur det är när problemen tar sin tid //När man hittar lösningen är det ofta för sent //
Men man försöker klara sig utan allvarliga men //Reff x2Vers 2:
Regnet det faller och snart kommer tyvärr åskan //Jag kollar på dig och jag måste spotta loskan //Du har trackat ner mig sen dagen vi sågs //Jag ångrar att jag tog kontakt och jag skiter i hur du mår //Kalla mig dum, kalla mig cp, jag bryr mig inte //Tack vare allt du sagt så finns du inte i mitt inre //Äntligen är jag fri men jag ska sluta snacka om det här //För alla vet ju redan hur det är att bli sviken efter man varit kär //
Alla misstag man gjorde förr ja dom har man lärt sig av //Ibland måste man stanna upp och börja förklara //Varför, man har inte alltid svar utan det kan hända //Utan att du har en anledning, ja turen kan ju lämna //Så lev livet som det vore din sista dag du ska leva //Det finns inte någon fel väg om du tror på det hela //Om du så väljer knarket eller går din väg via känslor på arket //Leva ensam eller skaffa familj och leka i parken //Det är ditt val och det är alltid rätt, tro ej något annat //Så blir det fel, är det du som ska fixa de inte ngn annan //
Stanna upp en stund och lyssna på det ja har o säga //Jag spottar ut orden som kommer rakt upp i din feja //Älska eller hata det kvittar bara du ser mig //
Kasta sten eller ge mig rosor och säg hej //Reff x2Här, har ni ännu en till, ja försöker o ändra lite saker, så de är som att skriva för första gången ungefär, så jämför inte me dom bästa är ni snälla =) Säg bara vad jag ska göra bättre, och vad jag gjorde bra =)KRITIK ! =)
okej, njaa ja hade för mig att han hette de, men va inte säker ^^