Zlick - Arg över förlorad kärlek!
Hejsan, var ett tag sedan man droppade här.. har inte slutat skriva, tvärtom skriver till album,mixtapes o annat.Här är min vers till en låt som spelas in snart, skriv vad ni gillar/ ogillar ha det soft pejsTårarna tar självmord, dom står på ögonfransenBlickar över kanten & hoppar ner till halsen& jag tittar mot spegeln och gnugar händernaDu ser det framför dig & inom kort rullar vännernaMed sina kärleksfulla leenden och sina klappar på axelnDom finns alltid där & stödjer när man tappat kontaktenSnyter näsan i pappret, snackar minnen o väsnasTar ett steg i taget, fuck it jag tar hissen till nästaTar mitt blöta örngott....Funderar på att vira in skallen i den & stoppa paketet i en brödrostEller nej, ärligt , Tror du jag viker ner mig?Ge mig 1 månad sen gör jag en låt om hur livet lekerNya vindar vädrar, fler än jag hinner räknaJag skriver musik som till och med fångar blicken hos blinda själar& fastän mina minnen jävlas så sluter jag cirkelnNej.. just det.. ser jag dig på stan med en annan så skjuter jag killen!Ps, skriven som låt, inte lyricsm