Min framtid jag sitter här igen med musiken till tröstjag ropar på hjälp men ingen hör min röstjag har länge tänkt att saker löser sigdenna gången får jag skylla allt på migdet handlar om min framtid allt som va så lungtmen just nu e det svart och allting känns tungtjag trodde att jag hadde allt under kontrollmen allting gick så fel jag hadde ingen kollmen jag har bara mig själv att skyllamen ändå sitter jag aspackad på en billig fyllaoch i helvete heller att min himmel är blåmen hadde jag fått en andra chans hadde jag sumpat den ändåReffx2:Jag försöker blicka frammåt men allt är bara svartJag vandrar på en stig i en mörk nattOch jag har ingen aning om vart jag är på vägJag märker la vart jag kommer på denna färdJag vill bara få flyga långt bort som fågelnFå tid att tänka och fylla alla hålenSom just nu gnager på min hjärnaJag ber, kan någon tända en stjärna?Som kan hjälpa mig och leda mig rättJag vet att jag är långt ifrån perfektMen jag har börjat inse att jag inte bara kan leka runtJag måste ta ansvar och sluta upp me allt struntMen vad är det jag igentligen vill?Jag vill bara softa ta de lungt ba chillMen jag måste rycka mig själv i kragenMen jag har ingen ork låt mig njuta av dagen