Ginie - Svaret till Lecin Jao han har dissat mig igen sämre än den förra, iallafall så har jag svarat men jag orkar tyvärr inte spela in den så det får bli text pz!!Lecin till MrGinie:http://www.speedyshare.com/341980516.html Mitt svar :
du är modig som dissar din övermannämna mitt nman o du får känna min högerhandDu vet ju själv att du bara snackar skitmåste trycka ner på mig för att du har inget liv
Vi blev bra vänner men tiden ändrade allt Du började med sprit snus och Levin försvannDet är på tiden att du får veta vad jag tyckerdu borde dämpa attityden o sluta med rykten
du har inga vänner kvar du har tappat din kontrollfinns ingen mening med att lösa allt med våldDet hjälper ingen, så tagga ner nu Du känner inte mig du vet inte vem jag e nu
Tycker du borde hålla din käft, förlängesensånna som dig, ja, dom slutar i fängelsetSluta prata med mig om kuk och såntJag har växt upp jämfört med dig dock
Hämta dina bönder vad ska dom göra ändå viska i mitt öra "så här får man inte göra"Försvinn ur mitt liv du har inget här o hämtaDu flydde din väg, precis som min förväntanKritik !
Fin diss, keep it real. pz! :)