här kommer forts ...Vem Ni vet killen som ler utåt å gråter därinne Han kämpar men kan inte stänga sitt minne Han dränker sina sorger å tar sig vidare Folk ser upp till han å kallar han glidare Ingen känner mig egentligen, utan ser mitt skratt Leende och glad men på insidan döende och matt Ingen ser mig gråtta, sittandes ensam i min vrå Alla har frågat men ingen vet hur ja egentligen må Begraver mina känslor till breddens topp Hur ja än försöker får det aldrig nått stopp Försöker prata men vem vill egentligen höra Ni ger mig en vänligt klapp, allt för att inte störa Folk har berättat för mig om hur lyckan vände Så ja vandrar iväg upp mot gatans ände Allt blir så fel, förlåt I'm about to break down,I'm screaming in pain don't know how to exist in a world based on a lie for every day I'm looking deeper inside of me Searching for the truth but there is nothing see My tears are falling for each secound that your not here I'm nothing but an empty shell, nothing more, nothing less I don't wana stand here all alone in a world so cold with a face build out of stone and a heart smashed to pieces why did you give up the figth with out a try, why didnt you talk me down//I would never have said the things I did, I would never had to forgive//But now I'm lost and without a goal to reach for without the smiles we used to shear
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig