Caine - Du är död för mig!
Tror inte ja behöver förklar textens innehåll,alla har vi varit där nångång. men ge kommentar lr håll bara med... kommer en vers till sen!
Åt helvete med allt för nu är det över Har tillslut hittat nått annat som söver Du fuckade med mitt liv å slet sönder mitt inre Att hata dig, hur fan kunde ja inte göra nått mindre Du ha aldrig sårat mig som du nu gjort Hur kunde du komma över mig så fort? Men ärligt du ha behandlat mig som skit Å ja som tyckte vi hade det som få fint Men det va en ren jäkla lögn å nu ha ja äntligen vakna Du kan dra åt helvet å ja kommer dej knappas sakna Jag förstör alla mina minnen å spottar på din bild Hur fan kunde ja tycka att du var vacker å mild Du rev sönder mitt allra sista hopp! Sket i att lyssna när ja skrek stopp! Men va fan du tycks tro att det bara är du som kan känna å tycka å ja som va beredd att ge dig min ring att ditt finger smycka Jag raderar dig från mitt hjärta som det skräp du är skyll dig själv när du vägra lyssna på allt ja kände här
Ref Du hög mig i ryggen å gick sen utan att tveka antar att du inte längre med mitt hjärta orka leka Jag gav dig allt men ändå lämna du mig kallt Men skiter du i MIG så skiter ja i DIG!
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
|