Delad Är min första "riktiga" text som ja funderar på att spela in och skulle mer än gärna ha lite kritik så ja vet saker man kan förbättra och så!Så ta er gärna tid och skriv en kommentar, allt uppskattas!(har dock inte skrivit klar sista versen..)Vers 1För ja dödar mina känslor och begraver dem djuptMåste kunna inse och fatta att allting har sitt slutVarför slösa tårar när de inte har nån meningHellre bara blunda och hoppas på helningAv det som en gång var mitt hjärta, som nu slutat slåTa steg för steg, inte sluta kämpa utan fortsätta gåFörsöka stänga ute alla de orden som såratInte tänka på det som vi delade som våratAlla de minnen som mig försöker dränkaMåste stå rakt och inte låta de mig sänkaJa skriker och skriker men ingen vill lyssnaDärför så gömmer ja mig hellre här i det tystaFörsöker hitta spillrorna av det som förut var jagÄr less på alla som säger, dax att ta nya tagx2Jag känner mig delad, ska ja skratta lr gråta?Försöker hitta, men det finns ingen att förlåtaSå ja lägger mig ner å låter allt stanna avNär ja öppnar ögonen, finns det någon kvar?Vers 2Som en sprucken spegel har min själ försvunnitFörsöker räkna på handen de strider ja har vunnitStannar på noll och blicken min blir tomSätter mig ner på knä och mottar min domSnälla, Låt all min smärta ge vika!Så ja någon gång igen med glädje i rösten kan skrikaMen hur jag än försöker ingen på mina böner vill höraDe har tagit på sig uppgiften att mig krossa och förstöraMina murar rivs ner och smärtan väller framFaller sakta bakåt, kan någon ta mig i sin famnMen återigen så sviker alla migHur fan kunde ja tro nått annat om dig?Ett hopp som alla ville döda, låt mig ligga här å förblödaNöden har ingen lag, du vet att det var ditt förslag!x2Jag känner mig delad, ska ja skratta lr gråta?Försöker hitta, men det finns ingen att förlåtaSå ja lägger mig ner å låter allt stanna avNär ja öppnar ögonen, finns det någon kvar?Vers 3Ställer mig och tittar på världen utanförTvekar, stannar till och undrar vad jag görI denna värld där man inte värdesätter livetSkit händer sen är man beredd att ta det stora klivetSmärtan trycker på och tårarna bara rinnerAllt för många har slutat tro, så kärleken försvinnerMen är sviket det som förstör eller är det oss själva