Aepe - Sånt man aldrig säger titel inte riktigt bestämd än, är inte riktigt 100 på nuvarande..innefattar lite interna grejer såklart, bland annat min lillebrors död för 16 år sen.beatet är lite uptempo faktiskt men har ändå en sorglig klinga till sig, är bara ute efter lite eventuella kommentarer då jag faktiskt blev nöjd med det jag har hittills (saknar reff fortf), trots att såna här känslosvammel är fruktansvärt played out nu. men enjoy!Jag såg på klockan häromdan, o såg vilken dag som nalkasHar gått 16 år nu, känns som allt för svårt att fattaFör er iallafall jagkänner mig så jävla avtrubbadVet inte varför lett till många nätter av grubblanAv suckar o undran varför jag har sån distansTill att ha förlorat en bror, vill ej va känslokallMen jag vet inte svaret tro mig har funderat på detSå istället skriver jag nu sånt jag aldrig sagt men bordePennan glider över papperet med känslomässig precisionOm rösten lider nederlag har bläcket revolutionMånga verkar ha så lätt att lätta sitt hjärtaAndra är så snabba att berätta om sin smärtaMen jag har alltid hatat att känna mig sårbarHar byggt en fasad och barriärer gjort mig onårbarMen här just nu, får fan folk tycka vad dom villMamma o pappa, lyssna för så här ligger de till/ref/ x8Det fanns dagar när jag inte ville vara kvarSåna dagar när jag hata precis allt ni saDet kändes som jag kvävdes o drunkna på samma gångMen smärtan var bara mental o kom rätt inifrånKrävdes att man växte upp och kunde inseAtt livet duger men man måste faktiskt våga leva deTonårsdepressioner är i mina ögon skitsnackStereotypen som representeras gör mig så lackVill inte trycka på er det är lätt att växa uppVafan, säg den tonåring som inte har de tufftMen gör inte slut på livet innan du ens börjat levaJag stod där på den branten tittade ner o funderaMen jag drogs tillbaka, ni ville inte släppaO nu att ni tjata, gör mig så jävla lättadSå förlåt för alla orden som jag alltid skrekFörlåt för alla gånger jag förnekade er kärlekFörlåt för alla nätter som jag inte - kom hemFörlåt jag inte svara när ni ringde - mig senFörlåt för att jag skolkade o vägra pluggaFörlåt för att jag hellre satt o rökte på o ugglaMen tack som fan för att ni är dom som ni ärO tack som fan för att ni alltid funnits därDe resultera i min viktigaste slutsatsAtt lite till vänster här i bröstet där har ni alltid plats/ref/Jag hade tagit tinnitusen om jag kunnat pappaJag hade tagit ryggen o all skiten som du tacklarHade jobbat för dig tagit alla konfrontationerSagt fuck em pekat finger sovit på kontoretHade tagit mammas hela migrän inte halvaJag hade ramlat ner istället o mitt ben fördärvatHade tagit alltihop utan att backaJag hade burit alltihopa här på mina axlarFör bara genom att se på er har jag sinnesfridAtt ni mår bra de är de viktigaste i mitt livDet sägs att livet är den största gåvan man kan fåF&