Spades - Våldsironi rimmar inte på göteborg
ge mig massa silvertejp och ett brännbolls trä ett beat, lite rep och en sån där jävel som du, så har vi en levande piñata spikar tillbaka dig på väggen, din skevande pil-tavla hängandes e du kvar där, utan tarmsystemet du är en cool mördare, bäst i förbands enheten (TÖÖNT) oops kom din hemlighet fram trots allt? tror du borde lägga ner din karriär i counter strike du kommer gå härifrån, krälandes på dina armar dina ben ligger kvar, strävandes hem i thailand skulle du ha beef, så delas du in i några bråkdelar för mina rhymes hora, splittrar dig i smådelar jag skickar nävar åt alla håll, ta gärna åt dig skyll sedan att du ramla i trappan din jävla fjortis den här yxan är till för att användas, horunge så snabbt ska du se till att du kan svenska, horunge
reff:
marken blir blodröd, för jag regerar dödens torg idioter? jag släpper mina bomber över dom fram med spliffarna och jag lovar att vi röker dom och så du vet så: våldsironi rimmar inte på Göteborg
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|