När det väl händer...
När ditt sinnes löv faller ner och mörkare tider hägrar och farthinder stoppar dig från att följa dina vägar När gatorna börjar tömmas och vinden blåser kallt i en stad där du traskar, där du inte får någon chans När du inte finner din inre motivation, inom dig själv och bara vill kunna radera livets alla trista moment När en relation gör dig så skraj att du nästan pissar på dig och du springer och springer men missar ändå sista tåget När du inte vet var du ska vända, eller vem som vet bättre om det är bäst att tveka i längden eller ta ett steg längre Eller om du ska skita i allt och bara lägga dig i sängen och vila ut, för att slippa tänja på flera gränser När orken är som bortblåst, och tomhet fyller din själ, då allt du har kvar är bördor som gör dig svag ju tyngre du bär Då finns jag näst intill, viskandes "Jag känner exakt lika.."
När du brinner för allt du har, men förtroende släckte lågan och du känner att du har offrat för mycket blod, svett & tårar
Då finns jag där, ståendes i regnet med förståelse min vän
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|