Johan - Ny topic
Jag träffade mitt samvete och han frågade mig: "Hörrö hur mår du min vän? Har någonting hänt?" - Nej, inget har hänt.. sen vi träffades sist; men min verklighetsbild den är verkligen trist är det realism? eller har jag brist på fantasi då alla som jag träffar är turister i mitt liv utan tid att stanna till utan att se mig och hälsa men jo.. klart att det var trevligt att träffas Mamma sa att det skulle gå att uppnå mål, men hon nämnde aldrig något om nån guldfiskskål det är riktigt svårt att titta på när timmar går och hoppas att dimridån försvinner så det finns ett mål att sikta på.
Men fuck it, det här är en underbar ursäkt att skratta åt alla som bara ruskar på huvet åt vad jag gör med mitt liv, men ärligt sköter du ditt så sköter jag mitt oavsett om jag röker mitt weed, är hög på morphin eller bara bestämt mig för att inte göra ett skit Jag träffade mitt samvete och han frågade mig: "Hörrö hur mår du min vän? Har någonting hänt?" - Nej, inget har hänt.. sen vi sist vi sågs jag har fortfarande inget mål att sikta på det är ett medvetet val och jag kommer aldrig bli stressad jag står med huvudet i sanden för att svalka min hjässa..
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|