Sömnlös session till stasse^
Står och väntar vid övergånsstället på odenplan Bilarna rusar förbi, gäsp.. "en grön gubbe vore bra" .... Jag tänkte komma hem när det var vår i landet Steg över linjen och lämnade mina spår i sanden En tom resväska full med minnen står i hallen Vattnet är torrt, jag känner ingen smak i maten Står med asfalt upp till knäna, med tankar på havet Jag lämnade absolut kvar en del av mig själv i asien Vännerna gör det lättare med ljusglimtar i vardagen ... Hur kan trafiken vara så intensiv vid stockholmmaraton?.. Sitter och analyserar impact över första ölen Efter några tomma flaskor så är törsten över Kan redan tyda höst i löven så jag finner tröst i kröket Men i en oljedimma hörs plötsligt en röst i mörkret Vem går där? Är inte längre kall som natten Jag spottar eld i en isvärld med stasses hand på axeln ...Nu börjar trafiken dö ut Varför går tiden så mycket långsammare vid rödljus?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
|