Alla vill vi ha någon
Jag orkar inte längre bry mig om all skit som händer runt omkring mig Vill du mig nått snälla sug av mig. Dra åt helvete jag orkar inte me dig Har du svårt att bestämma dig? Ska vi va hemma? Nej Du har seriöst beslutskramp, Jag har nu lagt ner denna kamp Och slutat hoppas på att nån gång lyckas Jag orkar inte längre ryckas, Fram och tillbax Snälla sluta dra, jag kommer spricka snart Jag tror fortfarande på alla påhitten, om äkta kärlek Men ändå sitter jag ensam med min kortlek Och lägger nån sleten pasians i väntan på bättre tider Men det är ingen som märker att jag faktiskt lider För jag vill ha någon att hålla om, Någon som värmer mig när jag är kall Någon som man kan ligga brevid när man är stämplad som ett dödsfall
reff: Alla vill vi ha någon Någon att hålla om nån som man kan leva med Nån man kan dela fina stunder med nån som man kan upleva under med
Jag har hoppats och hoppats men jag hoppades i onödan Jag frågar mig själv var det värkligen värt mödan? Att få mitt hjärta krossat flera gånger? Jag försöker få ut mina känslor med mina sånger Men enligt nån dum jävel så finns det nån för alla Men nån dag så kommer varända jävel falla Så man får hoppas att man hittar någon under tiden man har på denna jord Jag ber dig snälla lyssna på mina ord Alla får vi våra hjärtan krossade, men tiden läker dessa sår Ändå är det nån idiot som tagit sitt liv och nu rullas in på en likbår Så mitt tips till dig är att vänta på din chans så ska även du få dansa livets glada dans
reffx2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|