Simpo - Slutet gott, allting gott.
Du är en samlare, men bara för att dina heminspelade skivor samlar damm så du kan ta ditt pick pack och dra, stick någon annanstans För jag har inte tid med någon som bara leker duktig som spelar ball men har ett mesigt rykte att leva upp till Old school? De ända antikvärdet du har är din mormor hört talas om att man blir vad man äter?... Du äter co-co Du kanske tycker att texten innehåller playade punchlines så jag visar dig dina egna texter och säger detsamma Jag skiter i att dra till med något multirim // och dödar första jäveln som sticker upp som öronen på Musse Pigg 13-14 åriga flickor som vill dela på öl och smeka min röv ... får mig att känna mig som levande död Jag vet att jag har kassa rader och kassa rim så folk tappar hakan, och tror att jag är Mange Schmidt Men nu har glöden försvunnit som en uppbrunnen cigarett så fatta fakta, och inse att det här är min sista text
P14's som suger musten ur en borde syssla med annat, som skuggfigurer håller ni med? eller är jag dum i huvet?
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|