Martiin - Du är en person jag älskar -
Du visste, att du var allt jag ville ha Jag lade in en stöt & såg det som ett snilledrag Var så säker, på att det skulle bli vi två Men när jag tänker efter, kanske jag inte borde skrivit så Gick för fort fram, sa att du var hela min värld Att du var den ända.. Att jag ville dela min själ Du var min prinsessa, du var ljuset på natten Jag struntar i allt som du brutit & sagt men.. Det börjar bli tungt att vänta på dig Tänker före, vad kommer egentligen att hända med mig Det är inte så att jag vill ha dig, jag måste Jag vill inte bli en i mängden av kärlekens offer Jag tog tag i mig själv, gick till dig, och frågade Vill du bli min? Men du visste inte ifall du vågade Du har sett många bli sårade, men jag lovar dej.. Jag gör vad som helst,slår till dom som hånar dig Jag älskar dig älskling.. Jag har sugit mig fast, fast vid dig.. Som om jag vore en fästing..
Sitter ner & väntar på att pusselbitarna ska läggas rätt Om inte.. Ska jag gå härifrån, och aldrig vända hem..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|