Sommaren Jag skrev en text, om hur jävla skönt det ska bli med sommarlov!!Nästa fredag smäller det! Only one week to go!Kladdade ner 2 st 12raders verser & 1 4raders refräng!_______________________________________________Nu är det sommar, slänger fötterna på bordetLägger höfterna på stolen, och blir söming under solenLigger i sängen, njuter av värmen, snart är det sommarlovUmgås med polarna, inte vara bland folk som håller på Dra o bada, inte sakna dagar när man var i pluggetSolen gassar, och man smälter som choklad i munnenVem fan saknar plugget, den jäveln måste va dum i bollenHär är det så jävla varmt, att du släpar din pung i golvetChilla eller springa, hasta eller lugn i stormenDu får säga vad du vill, men först när jag sjungit sångenReta dagisbarn, en vanlig dagFör då har vi slutat skolan, så jag säger ha det bra!!Reff:Jag älskar sommaren, ligga i vattnetAtt kunna hämta massa is, sen dricka av saftenDet är livet, hoppas det varar för evigtjag önskar att sommaren varar förevigtx2Du vet, ingen kan va lika lycklig som migKommer på mig själv ibland: Varför skyndar jag mig?När jag bara kan ta det lungt, njuta av solenSäger till fru Fortuna, att nu är det du som har ordetHoppas du ger mig solsken, värme över mitt VärmlandOch över hela Sverige, Närke, Öland och JämtlandSäger till väderguden, att hösten kan väntaIngen kan stoppa mig nu när jag slösar på pengarChilla med polarna, med en bärs i handenKänner mig bäst i landet när jag sitter här i sandenReff:Jag älskar sommaren, ligga i vattnetAtt kunna hämta massa is, sen dricka av saftenDet är livet, hoppas det varar för evigtjag önskar att sommaren varar förevigtx2___________________________________________Nu är jag fan värd ett par kommentarer!!rubriken editerad av DinKritiker 24.7.2007 13:20
Du är inte värd några kommentarer.....=)Gillar sommarlovstexter, dock vet ju jag att det inte blir som vi vill i sommar=( Vi har ju konfirmation you know=(
Till texten:
Bra att du inte är lika rimkåt som i dina förra texter;) Tycker att den flyter på gött men lite rim osm inte passar in ibland, synd. Men i helhet är den Bra:) Inget hat, fred!