BrutaaL - två olika tider Min andra låt jag skriver, så berätta gärna vad jag ska göra bättre !Vers 1År 05 det var då vi möttes Det gick ett år inget löstes Vi snackade på msn Du fick mitt nummer hem Vi pratade många långa kvällar Sen kom dagen jag älskar Du kom och knackade på min dörr Jag har aldrig sett vackrare förr Vi kollade på teve Jag fick dig att le Det var helt underbart Saknar den sköna dan Men tiden fortsatte att rulla på Kändes som att det skulle bli vi två Jag sa att jag älskar dig Du sa att du älskade mig-Men så var det kanske ejVers 2Sedan kom den dan du sa att du ej orkade mer Mitt hjärta krossades, jag gick ner på knä och började be -om att få se dig mer Vi träffades inte på ett tag Det kändes som åratal Jag saknade dig så jävla mycket Visste inte om jag palla trycket Jag sa att jag skulle göra allt för att det ska bli du och jag Jag menar, vad skulle jag göra ifall jag inte får höra din andetag Du sa att du inte gilla mig som förr Jag kommer aldrig glömma dan du stog vid min dörr Ändå drömmer jag om dig och mig varje natt Vaknar och märker att hjärnan spela att spratt Du är nog kär i någon annan Men du ska veta att jag alltid stannar Så älskar jag ber kom tillbaks Jag älskar dig mer för varje dag-du är den jag vill hapz
Kefft. Men jag känner igen mej i handlingen så den fick mej att känna min egen förlust. Längre rader som är jämnlånga , bättre rim så blir det nog bra. Och sluta med nödrimmen ..