John Blond - Rimflipp! (Överdrivet många rim)
du vill inte testa mitt lag, vi ska förpesta din stad du blir bemästrad på plan efter din keffa charad de här svänger bra o du blir lemlästad snart de här e mästaren som alltid ger dig bästa resultat ja axar bakvägen ut i en stressande fart ja e nästan klar, så vi drar till nästa bar o festar klart läcker käften ida täpps den igen me slag när ja e ute skapar ja rickstäckande drag fitter knäcker vi bra, som tittar snett på stan john blond e en riktigt mäktig soldat som flippar snart drar ett streck över din rad.. tittar ett tag o siktar me mitt giftiga bläck o prickar ditt blad ja kickar nåra bars, sticker du upp skickas du tillbaks micen e mitt viktiga val, ja vill bli en klassiker som Beppe Wolgers va, ingen göre lika lätt som ja fast smärtan e kvar, ja göre lika hett som texmexmat, fett lätt när de upptäcks att ja kan flexa underbart du har en svår sträcka framöver så klart, o får 2 bläckor efter ja går rakt på sak o överväger att återuppväcka dig från din grav, du har tvångströja på dig inlåst i ett snäckskal, checka när ja reppar min stad, ska flyta fett bra me mitt präktiga skepp på ett hav sättet ja får dig att lägga dig på e häpnadsväckande smart, inom kort kommer du sippa soppa från en slang som ersätter din mat.. kommer alltid droppa äkta bars.. sträcker på ryggen o vickar på häcken så bra styr upp en präktig brud som under täcket blir min slav hon ligger näck, totalspräckt me handbojor och en intresseväckande stav.........
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
|