Brutaal - min kärlek till dig baby Det här är min första låt kör lite udda stil på denna12 bars 3 verser men måste köra på det för att kunna ha det beatet jag vill ha. men hursomhelst ge konstruktiv kritik jag tar åt mig allt som sägs på rätt sätt så det är bara skriva vad ni tycker !Reff/intro + Vers 1Gumman första gången vi såg var år -05Du stog där som den vackraste på jordenNu sitter jag här ensam och skriverNär jag försöker beskriva dig räcker inte ordenJag vet att jag kan vara jobbig iblandMen mitt hjuärta kommer alltid vila i din handDu är anledningen till att jag finns här idag Utan dig så mår jag inte braMed dig har jag gett kärlek ett nytt hoppFör dig kommer mitt hjärta aldrig säga stopSå Ida förstå vad jag sägerEn dag blir vi mer än vännerReff+Vers 2Ditt blonda hår och ljusblåögonFår mig att känna den vackraste glödenJag ligger och drömmer om dig och mig varje nattSedan vaknar jag och märker att hjärnan spela ett sprattJag saknar dig varjeBaby du är så underbarNär jag tänker tillbax på hur dum jag vaÅngrar jag varje dumt ord jag saJag önskar att allt kunde vara sådär underbart lättSom i första klass man frågade chans, inget gick snettSötnos vi är som gjorda förvarranTackvare dig sattes mitt hjärta ibrandreff + Vers 3Du är helt perfekt i min världJag tror jag aldrig känt såhärDet är en lång väg hem till digMen jag gör allt för att du ska bli min tjejDu är ju min bästavänUtan dig skulle jag inte klara migÄlskling jag gör allt för att det ska bli du & jagVad skulle jag göra om jag inte fick höra din andetagMen nu börjar denna kärleks låt lida mot sitt slut Men älskling jag ber dig med mig måste du stå utJag har kommit fram till en grejjDet är att jag förevigt kommer älska digReff+fadeoutpz