ironi - Jag saknar dig
Till den enda tjejen jag någonsin älskat, min enda kärlek, Johanna. Jag älskar dig! Du är speciell! Allt med oss är speciellt!
vers 1: Jag saknar dig. Hela tiden varje timme som går/ känns som en evighet som ingen förstår/ du är det finaste, det allra vackraste/ om du går vidare, då kan jag fatta det/ men jag ber dig Johanna, stanna kvar/ kom tillbaka, jag ger dig allt jag har!/ utan dig är mitt liv en plåga/ allt som jag känner för dig blir en fråga:/ vill du gifta dig med mig?/ du behöver inte svara, bara vet vad jag känner/ Jag vet att du kan hitta dig en bättre man/ men jag gör allt för dig och det är jättesant!/ jag skulle ge mitt eget liv för att få se dig lycklig/ för även då skulle din lycka ge mig nytt liv/ Första gången som jag såg dig blev jag kär/ och även om du hatar mig så är det det jag är/ ref: Min första, min enda, min eviga kärlek/ det är du, bara du, jag vill ge dig min närhet/ Vi kan sponera och jag hoppas att det fattas/ du är den enda flickan i min värld/ Du kan alltid få mig att skratta/ Du är mitt hjärta, min kropp och min själ/
vers 2: Jag älskar att se program jag hatar/ Jag älskar när vi promenerar fram på gatan/ utan att vara på väg, vi vandrar bara sådär/ vi bara busar och skojar som barn av vår värld/ Jag vill göra ingenting med dig om du är less ikväll/ Ingen är som du, Johanna, du är speciell!/ Att gå och handla blir nåt underbart med dig/ Jag älskar alla våra stunder var för sig/ Jag älskar att jag alltid har fel/ du är så snygg och söt och charmig, jag vill alltid ha mer!/ Johanna, jag har aldrig förtjänat dig/ men jag är världens lyckligaste kille som fått ha dig nära mig/ Du gör mig svag, jag är så kär att jag skakar/ utan dig så är det inte värt att vakna/ Du är den enda som kan få mig att känna detta/ Du är mitt allt, Johanna, du är den enda rätta!/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|