Liten text ja skrev säg va som tycks :D
Okej ja sätter mig ner, och tänker tillbaka// För det va i sommras då allting starta// Ja minns solen, ja minns allt i takt// Du va en rik ängel, å jag var en fattiglapp// Vi satt nere på stranden, och jag höl dig i famnen// Skulle aldrig vilja hålla någon annan i handen// Du va mitt allt, du va guld värt å de blev kallt// Du hade smak, du va som salt, medans jag va asfalt// Jag blev svart, jag började tänka i långa banor// Jag hade kännt mig fri, som 3 meter långa fanor// Så en liten ballad, om ingenting, finns du till// Vad e de ja vill, stå still, vill du bli min?// Jag lär aldrig höra svaret, förs en allting är försent// Jag är feg, ja vet, men det är nånting som känns fel// Ja klär dig med ord, jag är liten du är stor// Men, ja känner mig övervakad, som ett klipp ur storebror// Nuff said, vet inte vad jag skall säga nu// Om det låter dumt, blir du sur? eller hur?// Ja kanske har fel, vem vet, nånting som jag ser// Men jag vill ändå fort-sätta träffa dig mer//
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
|