Neobica - 13åringen tänder en cigarett
Katastroferna följer oss, ja, gestapo, stasi eller CIA Önskebrunnen sinar efter den dränkt allt vi drömmer om Så 13åringen tänder en cigarett, 15 åringar tänder en joint 17åringen testar starkare saker som xstacy, koks Och anfetamin, man kan ta den vägen, eller sÅ arbetar vi Men då dricker vi allting med alkohol i, I bästa fall tjänar vi pengar och förlorar moral Eller kanske det är bättre att va lycklig med en krona om dan
Vi ser oss själva genom spegelglaset, ensamma Sällan glada, sällan lugna, i regel bara ensamma Med konceptet var och en måste ta vara på sig själv Istället för att ta vara på var och en så blir vi bara svagare
Personer kokar av hat, "jag hatar den, den och den" Och det värsta är att det ibland händer mig själv Men jag känner mig hemsk, och jag säger det själv Låtsas aldrig vara någon fläckfri ängel direkt Vi människor sätt tyder på att vi ser alla som främlingar, släkt Men även släkten får kliva åt sidan när det gäller pengar och sex
Jag försöker försöka vara en god person Men varje gång mitt samvete sätter ord mot ord Så märker jag att även jag är kapabel till hot och mord Det är kanske lätt att skylla vår situation på storebror
Men om han är så taskig borde vi väl skvallra till moderjord?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|