I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fylletext kolla in !

Vår Hiphop - Lyricism

2007-05-30 23:46

Fylletext kolla in !

Psycho feat magnatic

vers 1

Magnatic och psycho kickar skiten, vi röker och häller i oss spriten, eliten här för första gången, vi tänder bongen, vi blazar och rappar denna feta sången, vi tar fram rökat helt utan krångel,

Dingeli dångel- när tjejer dricker redbull
Tjing chong- vi kör fick ping pong

dags att festa natten lång, den här kvällen blir fenomenal,

Psycho är fett banal, vi är här för att spräcka alla tjejers anal.

Magnatic har smink och kopplar upp sig på nätet med en d-link.

vi kör så hårt att det rinnner blod i deras tår kanal, jag tömmer din tarmkanal med mitt sugrör, denna texten berör för den är kvinnoförnedrande, den går också ut till funktions hindrade. finns inget som hjälper inte ens smärtlindrande, vi använder horer som rabbat kuponger, kondomer är som tråkiga ballonger,

Magnatic kör fett med dom som paviljonger, vi avlsutar första versen
med rosa långkalsonger, vi stapplar ut, hejdå

ref:

Psycho är pedofil.
Magnatic sprättar upp fittor med sin bågfil.
vi gör det med stil,
jag knullar tjejer som är under sju,
ja du vet hon där lucy lu.
jag plågar din mamma,jag sätter rim som en eldflamma

vers 2

jens kliver in med sina rim, han är så full
han fattar ingenting, söver ner horer, spottar på äckel,
hirsch kör på äckel päckel sprutar bitches i munnen, jag var fan i mig tvungen, jag tänder ciggen, när hon suger min kuk. slår henne tills hon sätter sig på huk

skit i raderna vet att dem är långa ! 
kommentera innehållet !
tack på förhand !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-31 01:06
det sämsta jag läst på väldigt länge och då har jag inte sett shane på länge :O

kommentera innehållet ? HAHAHA vilket innehåll? Att du är en liten mupp som skriver döda, hora, fitta, kuktexter och är stolt ? oki
men ska du gör det lär dig skriva först..
så det är till någon slags nytta iallfall

SKÄRPNING
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2007-05-31 16:34
va e du för gay ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-31 18:46
aa det är han, seriöst noxn lr hur det nu skrivs, måste bara säga du verkar ju lite efterbliven. åhh jag är arton år och på din press står det under ditt riktiga namn, det vill du veta va. hhaahahhah
nolla
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>

2007-05-31 18:48
HAHAHA.

2007-05-31 18:51
Seriöst , den va keff :D Nödrimmare & precis som han säger. Döda , hora & fitt-texter. Men fantasin va där. Undra bara om ni är så puckade som ni beskriver er själva xD

2007-05-31 23:09

tack ändå ! .... MORE COMMENTS !

2007-06-01 00:02
hahah man tackar man tackar
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>

2007-06-01 00:05
ofta ni inte tycker den är glidig då, ingen hallå? hahaha

2007-06-01 15:57
give us more comments

2007-06-01 17:32
Haha, ni är femton bast och vill visa att ni dricker genom att lägga upp en fylletext som är helt värdelös.

Kan det bli mer patetiskt?
Kan svara åt er: NEJ

tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-06-01 17:35
tönt

2007-06-01 21:34
 magnatic P1 puss på dig :) 10 dollar me love you long time
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2007-06-02 10:12
asså alvarligt??...Vet inte vad jag ska skriva..Detta är ju sorgligt:'(...Palla liksom att snacka om att man Knullar små barn o dödar folk o sånt... Palla shi skriva mer ska ut o tända morgon holken Peace allt folk;)

Ps..Lägg ner tråden
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu

2007-06-02 12:13
Nödrimmat och tråkigt. Tyvärr var absolut inget bra i den här.

Ska man skriva sånna här texter så ska det vara mkt humor inblandat, vilket ni inte hade nånstans.

Träna, träna, träna...

2007-06-02 13:18
visst, drick & blaza hur mkt ni vill, men att skylta med det såhär är bara fjortiz, hahha, visa en seriös text...

2007-06-02 14:36
asså shit vad seriöst alla tar det, förhelvete vi gjorde en text när vi festade, den innehåller massa skit för det är det som är meningen, en fylle låt är en fylle låt förfan.

jävla nollor hela högen

2007-06-02 14:54
Ja men bara för att ni skrev den när ni festade och att den innehåller massa skit så är inte det en ursäkt till att den är dålig.

Jag tror ni kan bättre faktiskt...

Nu ska jag inte kladda mer i tråden, chea...

2007-06-02 14:56
Alla skrattar åt er.. det är så man skäms arslet av sig att man ens andas samma luft som er.

Tyvärr, jag är på det humöret idag, men fjortisar får mig att börja tappa hoppet om mänskligheten ibland asså.
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-06-02 15:43
vadå fjortis, jag är fan äldre än dig, och du är väll 16 va?, lr ljuger du om det, för det är igentligen du som är fjortis

men aja

2007-06-02 15:46
nej nej den är kanske det, men den är inte gjord seriöst heller dirty_flowetry P18.

både jag och ceremony har gjort bättre låtar

2007-06-02 15:56
aa, fan jag glömde ju.. att vara fjortis handlar ju om hur gammal man är. fan, my bad asså, verkligen!

tänk till lite innan du skriver mannen.. du kan vara 18 år och ändå vara fjortis, it's all about how u act.
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-06-02 18:53

no shit sherlock men dom mesta som finns som är fjortisar är ju oftast fjorton du. annars hade man ju inte kallat dom det. men på vilka sätt tycker du att jag är omogen då, för att vi skriver en text som handlar om  banalt sex, droger, supa.

men vem fan har inte gjort hälften av gjrejerna förutom banalt sex, eftersom det är jävligt sjukt.

då tycker jag att du din lilla jävla fjortis ska ta det lugnt på denna sidan, och bara hålla käften för ingen vill höra dig fatta det.

2007-06-03 00:45
Japp, dom flesta är fjorton, men du har ju just bevisat att det finns ett fåtal som är äldre än så..

På vilket sätt jag tycker du är omogen? Det är väl ganska uppenbart. Bara rubriken "Fylletext kolla in !" signalerar typ "kolla vi är bara 15 bast och vi dricker och röker på och oj vad vi är tuffa".
Är bara lite nyfiken över en grej.. när du lägger upp en fylletext på whoa, vad tror du ska hända? Visst, det kan vara kul att skriva den och garva med polare, men att lägga upp den och be om kritik? Känns som att hissen inte gått ända upp till vindskontoret för dig asså.

Ska jag hålla käften för att ingen vill höra MIG? Skulle vara kul med en omröstning här på whoa om vem folk helst vill höra av oss två, vem som säger nåt med mening i sig.
Kul för mig då alltså, iom att ingen lär rösta på dig om inte han/hon är din kompis eller efterbliven.. (fast det är ju ungefär samma sak iofs)

Kunde verkligen inte bry mig mindre, men ibland kan det vara lite kul att tjafsa med människor som inte direkt är den vassaste kniven i lådan.

Men lycka till med livet mannen!
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-06-03 02:52
Jag vill höra Ranch! Han lägger softa kommentarer ! :D

2007-06-03 12:54
du är fan ute och flyger asså shit

2007-06-03 16:44
rikitgt jävla dåligt
www.myspace.com/suspectrap

2007-06-03 16:48
VArför lägger man upp en fylleTEXT!!??

2007-06-03 16:48
Ey grabbar vi är fulla ska vi droppa en fylletext!

2007-06-03 16:49
Låter jävligt patetiskt!

PS: Älskar att göra många inlägg!:D

2007-06-03 23:18

Om man tycker texten är kass varför skriver man ens då ?
ganska onödigt ? ? ..

Snälla ofta man ens tar http://www.whoa.nu/ SERIÖST ?
Det är ganska omoget ranch_cuckamonga P16 ..

det är en fucking internetsida ? ? ..
ofta vi varken jag och magnatic bryr oss om en sida på internet ?

DET FINNS VIKTIGARE SAKER ! eller ?

rätta mig om jag har fel

2007-06-03 23:20
en sak till ..

om tsun eller kammel hade lagt upp EXAKT SAMMA TEXT

så hade den fan fått 299 BRA KOMMENTARER ?

2007-06-04 10:20
fatd0454 P14
asså alvarligt??...Vet inte vad jag ska skriva..Detta är ju sorgligt:'(...Palla liksom att snacka om att man Knullar små barn o dödar folk o sånt... Palla shi skriva mer ska ut o tända morgon holken Peace allt folk;)

Ps..Lägg ner tråden
-
14 år gammal och ska ta morgonholken xD HAHA.

Fylletext killarna - lägg ner. Att inte ens kunna ta kritik för att man skrev en jättedålig text , det är nog fjortis. Jävla tjafs , den va dålig och det finns ingen ursäkt oavsett om ni va banalt knullade , höga , snetända , redlösa eller vafan ni nu va. den SÖG , SÖG , SÖG och vi på whoa tyckte inte om den. Försök frizon istället.

2007-06-04 11:00

NI var ju fett grymma !!!!

hahah jag skoja ni sög !!

http://myspace.com/3egraden

2007-06-04 14:42
palla bry sig ?

2007-06-04 14:44
Fyfan, inte en enda positiv kommentar, är det inte bättre om tråden dör?

2007-06-04 18:53
haha det roligaste är ju att dom själva tkr det är så jäävla bra så dom inte ens kan ta kritik :P

haha men jag tycker den var helt okej :P

inte alls
Bildar ord av bilder