AlexE - Baby
Till min baby Sophia <3 I love you
Du å jag på stranden med en cola i handen man vill hitta sin kärlek och titta jag fann den den tjutredje i tredje så blev det du å jag sen den första stunden har du vart underbar finaste tjejen av alla här i världen jag älskar dig baby du har fastnat i själen jag vet att dom orden är jävligt utslitna men det är så jag närmast kan beskriva hur jag känner när jag får vara i din närhet inget tomt snack för det här är ju kärlek Jag vill vakna upp med dej å ingen annan säga god morgon och pussa dig i pannan 2 månader tillsammans och fler ska det bli Har aldrig vart så lycklig som när det blev vi sophia lundgren du är den finaste på jorden jag menar allt jag säger så ta mig på orden Reff.......................................
baby tack för allt som du har gjort för mig jag vågar tro på mig själv och tack vare dig Tiden med dig har vart den bästa i mitt liv jag va lite deppig självförtroendet va skit men nu tror jag på mig själv å vågar hålla huvet högt det är dig jag tackar, den bästa tjej jag mött jag vet att jag ibland har svårt med beteendet det är sjukt hur du kan hela, med bara leendet jag kan ligga brevid dig och bara vilja skratta för du gör mig så jävla glad jag vill att du ska fatta för alltting med dig blir till det perfekta och som jag sa förut denna kärlek är äkta
Hata eller älska upp till er, den här är iaf för henne
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
|